Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 23:54För att komma tillbaka till ämnet;
http://sydsvenskan.se/lund/article565715/Cykelkontroll-i-Lund.html
För att komma tillbaka till ämnet;
http://sydsvenskan.se/lund/article565715/Cykelkontroll-i-Lund.html
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 23:55Ai-ai... her var det HØY stemning som det pleier.
Er inne 2-3 ganger i vekan, for og få med det siste av "skitt og kanel"
Det som er fint med Funbeat er at alle kan si hva en tykker uten at modrator kaster en ut. Derfor får en et forum med stor takhøyde.
Ai-ai... her var det HØY stemning som det pleier.
Er inne 2-3 ganger i vekan, for og få med det siste av "skitt og kanel"
Det som er fint med Funbeat er at alle kan si hva en tykker uten at modrator kaster en ut. Derfor får en et forum med stor takhøyde.
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 00:11Fia // Att polisen kollar o bötar lite studenter plus övriga för lyse har väl inte så mycket med trådens ämne att göra. Det handlar väl om de bilister som inte visar hänsyn, inte om cyklister (om de nu ska räknas där) som inte kan lagen.
Fia // Att polisen kollar o bötar lite studenter plus övriga för lyse har väl inte så mycket med trådens ämne att göra. Det handlar väl om de bilister som inte visar hänsyn, inte om cyklister (om de nu ska räknas där) som inte kan lagen.
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 00:14Det handlar om det förslag som vi var på väg att bygga upp för att skicka en insändare till diverse tidningar.
(Se min kommentar om upplägget tidigare i tråden)
Det handlar om det förslag som vi var på väg att bygga upp för att skicka en insändare till diverse tidningar.
(Se min kommentar om upplägget tidigare i tråden)
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 00:22Fia // OK, läst och förstått. Sorry. Dock har jag märkt att nu när jag cyklar (för det mesta) i mörker så visar bilister mer hänsyn. Har ett blinkande rött baklyse, troligen ger det mer tanke än lilla mig en sommardag.
Visst, vi ska visa oss med alla tän
Fia // OK, läst och förstått. Sorry. Dock har jag märkt att nu när jag cyklar (för det mesta) i mörker så visar bilister mer hänsyn. Har ett blinkande rött baklyse, troligen ger det mer tanke än lilla mig en sommardag.
Visst, vi ska visa oss med alla tän
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 00:51Precis som du säger Andrew så är det lite av ett fenomen man har stött på att majoriteten av bilister verkar visa mer hänsyn när det är mörkt och man är utspökad med ett fast och ett blinkande ljus bakåt, 2 framåt plus en julgran av reflexeri på kroppen o
Precis som du säger Andrew så är det lite av ett fenomen man har stött på att majoriteten av bilister verkar visa mer hänsyn när det är mörkt och man är utspökad med ett fast och ett blinkande ljus bakåt, 2 framåt plus en julgran av reflexeri på kroppen o
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 01:03Vet i tusan. Kommer på mig själv med väldigt milt mindre rent samvete då jag vissa bitar av min pendling kör cykelväg, vissa bitar landsväg. Har jag verkligen rätten att välja själv bara för att det gör min väg enklare??
Sen visst, det gäller att synas,
Vet i tusan. Kommer på mig själv med väldigt milt mindre rent samvete då jag vissa bitar av min pendling kör cykelväg, vissa bitar landsväg. Har jag verkligen rätten att välja själv bara för att det gör min väg enklare??
Sen visst, det gäller att synas,
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 06:13En dök upp 06-12-21, ytterliggare en 08-12-05 och en annan 09-09-10.
Hjulafton har klarat sig hitintills.
En dök upp 06-12-21, ytterliggare en 08-12-05 och en annan 09-09-10.
Hjulafton har klarat sig hitintills.
Quote from Rasmus Olsson on 11 November 2009, 08:31Nu har David blivit bannad i Cykelgruppen, och börjar nu spamma Singelgruppen. Bara ignorera.
Nu har David blivit bannad i Cykelgruppen, och börjar nu spamma Singelgruppen. Bara ignorera.
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 08:36Tord: jag är helt med på ditt resonemang.
Tord: jag är helt med på ditt resonemang.