Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 10:28Bruse: Du o Nemo leder klart satsningen i singelgruppen.
Bruse: Du o Nemo leder klart satsningen i singelgruppen.
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 11:50Jag cyklar dagligen till och från jobbet vilket dock bara är 1,8 km enkel resväg men jag ska ändå genom innerstaden och ut mot slottsstaden där jag arbetar. Varje vecka är det ngn dåre som inte kan köra som nästan kör på mig.
Även cyklister verkar tro at
Jag cyklar dagligen till och från jobbet vilket dock bara är 1,8 km enkel resväg men jag ska ändå genom innerstaden och ut mot slottsstaden där jag arbetar. Varje vecka är det ngn dåre som inte kan köra som nästan kör på mig.
Även cyklister verkar tro at
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 18:15I den här tråden är det underförstått att cyklister aldrig gör fel.
Du gör ju oss helt förvirrade nu, Emelie.
I den här tråden är det underförstått att cyklister aldrig gör fel.
Du gör ju oss helt förvirrade nu, Emelie.
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 18:47Det var ett bra nytt ord. Företrådesplikt.
Trådskaparen har alltid företrådesplikt. (t+)
Edit: Synd att du editerade bort detta. Jag tyckte det var ett superord.
Det var ett bra nytt ord. Företrådesplikt.
Trådskaparen har alltid företrådesplikt. (t+)
Edit: Synd att du editerade bort detta. Jag tyckte det var ett superord.
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 19:02"Så de som orkar med Tramses schizofrena lekskola stannar kvar på FB och resten lämnar efterhand.
Vore det då inte bättre om nån rensade upp ibland allt spam?
Läs moderatorer?"Det där är ett typiskt inlägg som skulle raderas med en moderator vid ratten.
"Så de som orkar med Tramses schizofrena lekskola stannar kvar på FB och resten lämnar efterhand.
Vore det då inte bättre om nån rensade upp ibland allt spam?
Läs moderatorer?"
Det där är ett typiskt inlägg som skulle raderas med en moderator vid ratten.
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 20:51Jaha.
I dag hände det som inte bör/får/ska hända. En bekant blev kylarprydnad på väg till jobbet. For in i vindrutan och krossade den. Men som genom ett mirakel inga benbrott eller dylikt. Bara rejält omskakad och mörbultad. En kasserad cykel vad är det
Jaha.
I dag hände det som inte bör/får/ska hända. En bekant blev kylarprydnad på väg till jobbet. For in i vindrutan och krossade den. Men som genom ett mirakel inga benbrott eller dylikt. Bara rejält omskakad och mörbultad. En kasserad cykel vad är det
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 21:00Kom polisen dit? Annars är det väl vanligen så vid trafikolyckor generellt att:
ingen polis=försäkringsärende mellan parterna
polis närvarande=polsen anmäler för grov oaktsamhet/vårdslöshet eller liknande och då ryker kortet
Kom polisen dit? Annars är det väl vanligen så vid trafikolyckor generellt att:
ingen polis=försäkringsärende mellan parterna
polis närvarande=polsen anmäler för grov oaktsamhet/vårdslöshet eller liknande och då ryker kortet
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 21:18Så enkelt är det inte, Kalle.
Polis ska tillkallas vid personskada men att polisen/åklagare vanligtvis driver vårdslöshetsärende är en stark överdrift.
Så enkelt är det inte, Kalle.
Polis ska tillkallas vid personskada men att polisen/åklagare vanligtvis driver vårdslöshetsärende är en stark överdrift.
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 21:23Hej Kalle.
Jo Polisen var ute på plats då killen som körde på min bekanta verkade lite mysko. Kanske påverkad av nåt? Min bekanta tyckte han såg lite mysko ut och det gjorde nog ambulansmännen också.
Men å andra sidan så kanske man inte ser helt ok ut
Hej Kalle.
Jo Polisen var ute på plats då killen som körde på min bekanta verkade lite mysko. Kanske påverkad av nåt? Min bekanta tyckte han såg lite mysko ut och det gjorde nog ambulansmännen också.
Men å andra sidan så kanske man inte ser helt ok ut
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 21:26Det kan nog vara så att de inte driver det så ofta som jag trodde eller kanske tycker vore lämpligt. Det var några år sen jag hörde nåt om saken. Tack för input.
Edit, kom åt enter innan meningen var klar.
Det kan nog vara så att de inte driver det så ofta som jag trodde eller kanske tycker vore lämpligt. Det var några år sen jag hörde nåt om saken. Tack för input.
Edit, kom åt enter innan meningen var klar.