Quote from Sandra Näslund on 10 November 2009, 16:58Håller med Dennis och trycker på "markera som ointressant".
Synd på ett viktigt ämne...
Håller med Dennis och trycker på "markera som ointressant".
Synd på ett viktigt ämne...
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 18:38Hur många av känner nån som har blivit dödad eller svårt skadad/invalidiserad efter en cykelsmäll?
Jag gör det.Hur många av er har ens träffat eller tävlat med/mot mig?
Hur många av känner nån som har blivit dödad eller svårt skadad/invalidiserad efter en cykelsmäll?
Jag gör det.
Hur många av er har ens träffat eller tävlat med/mot mig?
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 18:51Hej David.
Jag känner både de som kört ihjäl cyklister och cyklister som blivig ihjälkörda.
Då borde mina åsikter vara viktigare och kanske mer rätt då, eller.
Nej jag tror inte det.Och jag har aldrig tävlat mot dig, inte vad jag vet i allafall.
Jag t
Hej David.
Jag känner både de som kört ihjäl cyklister och cyklister som blivig ihjälkörda.
Då borde mina åsikter vara viktigare och kanske mer rätt då, eller.
Nej jag tror inte det.
Och jag har aldrig tävlat mot dig, inte vad jag vet i allafall.
Jag t
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 18:59Egna erfarenheter kan vara väsentliga för förståelsen av diverse utfall.
Egna erfarenheter kan vara väsentliga för förståelsen av diverse utfall.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 18:59Anders: Jag uttryckte mig lite klumpigt där, låt mig utveckla. Fiender som i "jag är ett får och de är vargar", det går inte att lita på dem.
Jag har ibland den inställningen men nåt hat känner jag inte direkt.
Men så är jag ju ingen ninjadräkt heller.
Anders: Jag uttryckte mig lite klumpigt där, låt mig utveckla. Fiender som i "jag är ett får och de är vargar", det går inte att lita på dem.
Jag har ibland den inställningen men nåt hat känner jag inte direkt.
Men så är jag ju ingen ninjadräkt heller.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 21:00Hej David
"Egna erfarenheter kan vara väsentliga för förståelsen av diverse utfall. "
Där har du en klar poäng.
Vänligen
P.
Hej David
"Egna erfarenheter kan vara väsentliga för förståelsen av diverse utfall. "
Där har du en klar poäng.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 21:10Mellan Ljungsbro och Vreta Kloster i somras med Ride Of Hope försökte en bilist visa att han tyckte vi körde för brett (vi körde två led för att omkörningen skulle bli kortare, som vanligt). Jag hade nästan handen på hans handtag vid stoppplikten vid Vret
Mellan Ljungsbro och Vreta Kloster i somras med Ride Of Hope försökte en bilist visa att han tyckte vi körde för brett (vi körde två led för att omkörningen skulle bli kortare, som vanligt). Jag hade nästan handen på hans handtag vid stoppplikten vid Vret
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 21:27Även om Andrew är min kompis så har han så jäkla rätt i det han skriver.
Dråpförsök eller vårdslöshet med fara för annans liv.... Right on man !!!
Den dagen det händer kommer i alla fall jag stå där och stötta dig !!!
Även om Andrew är min kompis så har han så jäkla rätt i det han skriver.
Dråpförsök eller vårdslöshet med fara för annans liv.... Right on man !!!
Den dagen det händer kommer i alla fall jag stå där och stötta dig !!!
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 21:50Ni tar er själva på för stort allvar....
Läs inläggen och fundera, fundera även på det som inte skrivs. skit i vad som skrivs
David skriver mycket strunt, ibland för att provocera, ibland bara för att .....( jag vet inte).
Ni tar er själva på för stort allvar....
Läs inläggen och fundera, fundera även på det som inte skrivs. skit i vad som skrivs
David skriver mycket strunt, ibland för att provocera, ibland bara för att .....( jag vet inte).
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 21:51Då är vi två(jag vet inte heller).
Då är vi två(jag vet inte heller).