Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelFullständiga idioter!!!
You need to log in to create posts and topics.

Förmodligen, det är ju uppenbarligen ganska vanligt iaf...

Köra om annan bil när man möter cyklist på smal väg är väl en klassiker som de flesta råkat ut för. Då blåser det fint i ens obefintliga kalufs.

Såja, möte med lastbil som kör om personbil på smal landsväg med 1 meter vägren...check!

Bara för att tillägga en mindre betydelsefull förseelse som vissa utsätter oss stackars belysningsförsedda mörkercyklister för så ska jag nämna detta: Att inte slå av helljusen. Även cyklister har ljuskänsliga ön. Jag har dock upptäckt att det ibland kan

Hej Göran

"det vore bra om Olle uppfann och faktiskt använde en ban-knapp. Om än bara periodvisa bans. Mycket tal om poliser och ordningsregler i trafiken här i denna tråd. Vi borde ha dem på Funbeat också."

Jag kan bara hålla med dig om detta.

Dock s

Jag håller med dig med avseende på OT i denna tråd, vilken jag finner som mest underhållande när den inte håller sig till topic. Jag är inte emot OT alls, snarare för. Det var bara att frågan om en viss användare kom upp i denna tråd och jag helt kort ref

För att fortsätta OT så vore det mycket bättre att meddela Olle dessa "irritationsmoment" istf. att ta upp spaltmetrar i trådarna. DET retar mig enormt mycket mer än mer eller mindre meningsfulla/lustiga kommentarer.
Vuxna människor som inte kan tygla sit

Dessa spaltmetrar är att betrakta som en direkt följd av nämnda irritationsmoment. Om man eliminerar irritationsmomentet så eliminerar man även dess symptom.

Håller med Thomas. Funbeat är självsanerande. Dvs att medlemmarna fixar det här själva. Olle kommer bara att lägga sig i om nån trampar över vilket är oerhört sällsynt.

Edit - Ångrat den här kommentaren