Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 09:11Manne:
Jag förstår dig fullständigt.
Nyligen skrev en viss person att han hade största respekt för Olle och Funbeat.Vilket hyckleri (t-)
Jag kanske skulle kunna få in en blänkare i våran lokaltidning.
Kanske reagerar nån.
Manne:
Jag förstår dig fullständigt.
Nyligen skrev en viss person att han hade största respekt för Olle och Funbeat.
Vilket hyckleri (t-)
Jag kanske skulle kunna få in en blänkare i våran lokaltidning.
Kanske reagerar nån.
Quote from Mikaela Lexén on 10 November 2009, 10:36>Manne
Den här gången har David rätt. Ägna dig åt lite trådarkeologi i den här gruppen och du kommer att hitta kanske 40-50 trådar som behandlar samma sak som denna tråd, nämligen cyklisters säkerhet gentemot bilister i trafiken.
Du kommer att kunna utrön
>Manne
Den här gången har David rätt. Ägna dig åt lite trådarkeologi i den här gruppen och du kommer att hitta kanske 40-50 trådar som behandlar samma sak som denna tråd, nämligen cyklisters säkerhet gentemot bilister i trafiken.
Du kommer att kunna utrön
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 11:01Är det värt att försvara Fp. "jag har inget liv" David P ¤
med tanke på att hans trams har gjort så att väldigt många andra inte längre orkar bry sig om detta forum?!?
Alla dom som inte längre orkar svara här har garantertat mer kunnande (tillsammans elle
Är det värt att försvara Fp. "jag har inget liv" David P ¤
med tanke på att hans trams har gjort så att väldigt många andra inte längre orkar bry sig om detta forum?!?
Alla dom som inte längre orkar svara här har garantertat mer kunnande (tillsammans elle
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 11:18Hur kan man bli upprörd av David?
Betydligt mer störande är de som i trådar ger sig på enskilda medlemmar. Väx upp. Låter i mina öron mest som försök att skapa mobbinggrupper. Passar ni inte varandra så börja med en diskussion i privata meddelanden och bl
Hur kan man bli upprörd av David?
Betydligt mer störande är de som i trådar ger sig på enskilda medlemmar. Väx upp. Låter i mina öron mest som försök att skapa mobbinggrupper. Passar ni inte varandra så börja med en diskussion i privata meddelanden och bl
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 11:33Jag håller med Niclas.
Han kan en hel del, men för mig så förstör han betydligt mera trådar med diverse trams så jag funderar på att hoppa av från FB.
Jag håller med Niclas.
Han kan en hel del, men för mig så förstör han betydligt mera trådar med diverse trams så jag funderar på att hoppa av från FB.
Quote from Mikaela Lexén on 10 November 2009, 11:59Trådarna blir förstörda så fort nån tar den kastade pajen och kastar tillbaka
Trådarna blir förstörda så fort nån tar den kastade pajen och kastar tillbaka
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 12:06"Det började med att han fortsatte!"
"Det började med att han fortsatte!"
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 12:17Eller när nån börjar med att kasta pajen...
Eller när nån börjar med att kasta pajen...
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 12:51Är det verkligen värt att tappa en massa användare för att David ska få hålla på?
Tyvärr är det ju inte ngn ansvarig här som har stake eller vilja nog att göra ngt åt det...
Är det verkligen värt att tappa en massa användare för att David ska få hålla på?
Tyvärr är det ju inte ngn ansvarig här som har stake eller vilja nog att göra ngt åt det...
Quote from Mikaela Lexén on 10 November 2009, 13:02Personer man stör sig på finns överallt i samhället. Hur hanterar ni dem? Går ni inte ut öht, eller konfronterar/ignorerar ni dem när ni möter dem på stan?
Eftersom ni så tydligt stör er på just David, så låt då bli att svara på hans inlägg.
Jag läser de
Personer man stör sig på finns överallt i samhället. Hur hanterar ni dem? Går ni inte ut öht, eller konfronterar/ignorerar ni dem när ni möter dem på stan?
Eftersom ni så tydligt stör er på just David, så låt då bli att svara på hans inlägg.
Jag läser de