Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 08:37Jösses vad du krånglade till det Magnus? Bara för det så fick ni TVÅ svar från mig så nu får ni ge tusan i att räkna mina buffar två gånger, sådeså.
Det ska vara BLÅA buffar i paketen, jajjamen! 😀
Edit: När jag läste det här lät det skarpare än det skr
Jösses vad du krånglade till det Magnus? Bara för det så fick ni TVÅ svar från mig så nu får ni ge tusan i att räkna mina buffar två gånger, sådeså.
Det ska vara BLÅA buffar i paketen, jajjamen! 😀
Edit: När jag läste det här lät det skarpare än det skr
Quote from ellen olsson on 28 October 2010, 10:18Blå Buff med gubbe. Alla andra alternativ känns fel...
Blå Buff med gubbe. Alla andra alternativ känns fel...
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 10:25Note to self för framtida bruk: om man organiserar något ska man ge f-n i att låta folk ha åsikter. 😉
Note to self för framtida bruk: om man organiserar något ska man ge f-n i att låta folk ha åsikter. 😉
Quote from ellen olsson on 28 October 2010, 10:28Hehe. Det har sina sidor. 🙂
Jag tycker att man får göra en avvägning från fall till fall men man ska vara beredd på extra arbete om man låter folk tycka till.
Sedan är det bra att dubbel- och trippelkolla att alla "sharing settings" funkar för sådant m
Hehe. Det har sina sidor. 🙂
Jag tycker att man får göra en avvägning från fall till fall men man ska vara beredd på extra arbete om man låter folk tycka till.
Sedan är det bra att dubbel- och trippelkolla att alla "sharing settings" funkar för sådant m
Quote from Panama B on 28 October 2010, 11:12Grejen är nog att låter man inte folk tycka/tänka så sitter du med dina 200 Buffar själv och en kostnad på mer än 20000.....
Bränt barn skyr elden
Grejen är nog att låter man inte folk tycka/tänka så sitter du med dina 200 Buffar själv och en kostnad på mer än 20000.....
Bränt barn skyr elden
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 18:37Jag beställer gärna en Buff men jag vill veta priset först.
Har det kommit fram någon ev kostnad i någon tråd som jag missat för iaf för mig gör skillnad om de kostar 100 eller 400 på om/hur många jag köper.
Någon som har svar??
Jag beställer gärna en Buff men jag vill veta priset först.
Har det kommit fram någon ev kostnad i någon tråd som jag missat för iaf för mig gör skillnad om de kostar 100 eller 400 på om/hur många jag köper.
Någon som har svar??
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 19:56+1 på blå med ljusblå gubbe!!!
+1 på blå med ljusblå gubbe!!!
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 20:20Hörde jag blå buff med ljusblå gubbe...? (t+)
Hörde jag blå buff med ljusblå gubbe...? (t+)
Quote from Panama B on 28 October 2010, 20:26Det är ingen beställning ännu eftersom vi inte vet hur många som skall beställas undan vi kollar var intresset är.
Min förhoppning är att vi kan beställa 200 buffar av en typ och då få ned priset ==>
Buff med moms på gatan 175kr
Om vi väljr 200 stycke
Det är ingen beställning ännu eftersom vi inte vet hur många som skall beställas undan vi kollar var intresset är.
Min förhoppning är att vi kan beställa 200 buffar av en typ och då få ned priset ==>
Buff med moms på gatan 175kr
Om vi väljr 200 stycke
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 20:26Blå buff med ljusblå gubbe? 2st tack...
Blå buff med ljusblå gubbe? 2st tack...