Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 20:30Alltså, jag kan ju tänka mig en blå buff med ljusblå gubbe faktiskt. Om vi nu ska tycka till på riktigt! 😉
Finns inte det så får det bli svart med blå gubbe. Men blått är ju alltid en favorit...
Alltså, jag kan ju tänka mig en blå buff med ljusblå gubbe faktiskt. Om vi nu ska tycka till på riktigt! 😉
Finns inte det så får det bli svart med blå gubbe. Men blått är ju alltid en favorit...
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 20:31+1
+1
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 20:36Glöm inte reflexen.
Glöm inte reflexen.
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 21:16Nu blev jag också intresserad av det här med buff,men jag springer ju i göteborg med omnejd,och vi har det ju ganska blött här påstås det? Jag vill ju inte vara ett springande fågelbad!Med mössa så rinner ju vattnet på sidan,men har inte riktig koll på om
Nu blev jag också intresserad av det här med buff,men jag springer ju i göteborg med omnejd,och vi har det ju ganska blött här påstås det? Jag vill ju inte vara ett springande fågelbad!Med mössa så rinner ju vattnet på sidan,men har inte riktig koll på om
Quote from Bertil Nolheim on 28 October 2010, 21:58Gärna en blå buff med ljusblå gubbe.
Gärna en blå buff med ljusblå gubbe.
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 22:03Kolla om det går att få med reflexremsa
Kolla om det går att få med reflexremsa
Quote from Panama B on 28 October 2010, 22:04Reflex och tryck - negativt
Reflex och tryck - negativt
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 22:05Synd.
Synd.
Quote from Panama B on 28 October 2010, 22:23http://sv.wikipedia.org/wiki/Synd - Negativt inte synd
http://sv.wikipedia.org/wiki/Synd - Negativt inte synd
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 10:59"Blå buff med ljusblå gubbe? 2st tack... "
echo that!Buffen kan vikas på alla möjliga sätt, jag brukar göra sotarmössa till mina barn, och modifierad sån till mig själv - med hål för håret. Annan favvo är balaklava/väpnarhuva. Eller bara ha en om halsen
"Blå buff med ljusblå gubbe? 2st tack... "
echo that!
Buffen kan vikas på alla möjliga sätt, jag brukar göra sotarmössa till mina barn, och modifierad sån till mig själv - med hål för håret. Annan favvo är balaklava/väpnarhuva. Eller bara ha en om halsen