Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 11:03Haha, det här låter som man borde byta tryck på de två alternativen. Om man nu vill ha två alternativ.
Blå med ljusblå gubbe
Svart med vit text "funbeat"Fast helst skulle jag ju se blå buff men ljusblå gubbe och "funbeat" i reflextryck. Men det verkar
Haha, det här låter som man borde byta tryck på de två alternativen. Om man nu vill ha två alternativ.
Blå med ljusblå gubbe
Svart med vit text "funbeat"
Fast helst skulle jag ju se blå buff men ljusblå gubbe och "funbeat" i reflextryck. Men det verkar
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 16:24Blå buff.
Bra jobbat!
Blå buff.
Bra jobbat!
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 23:47Jag får inte titta på resultatet 🙁
Jag får inte titta på resultatet 🙁
Quote from ellen olsson on 30 October 2010, 00:18Här finns ett snapshot:
https://docs.google.com/fileview?id=0BwiwXcpCR-d6NTQ1ZjZkNTUtOGNmYi00ZDgzLWFmOTUtMWY4ZTY3ZmMzMDE0&hl=en
Jag vet inte varför Magnus vill att alla som vill se ska behöva begära det...
Här finns ett snapshot:
https://docs.google.com/fileview?id=0BwiwXcpCR-d6NTQ1ZjZkNTUtOGNmYi00ZDgzLWFmOTUtMWY4ZTY3ZmMzMDE0&hl=en
Jag vet inte varför Magnus vill att alla som vill se ska behöva begära det...
Quote from Panama B on 30 October 2010, 08:44Fredrik du är nu Admin för enkäten så du kan dela fritt. Ha bara kvar Mr Funbeat bland läsarna tror jag underlättar att vi får vära Buffar....
Fredrik du är nu Admin för enkäten så du kan dela fritt. Ha bara kvar Mr Funbeat bland läsarna tror jag underlättar att vi får vära Buffar....
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 09:05Jag undrar ju nu om det finns möjlighet till blå buff med gubbe, eller är det uteslutet? Vad jag kan komma ihåg har detta inte svarats på hittills.
Jag undrar ju nu om det finns möjlighet till blå buff med gubbe, eller är det uteslutet? Vad jag kan komma ihåg har detta inte svarats på hittills.
Quote from Panama B on 30 October 2010, 09:07Re Anna fixa ihop 200 likasinnade så kan du nog få i alla dom färger du vill.... Problemet är att skall vi få ett rimligt pris med tryck måste vi vara ca 200 som köper annars är det någon som får ligga ute med 20000kr i evig tid och alltid ge släkt och vä
Re Anna fixa ihop 200 likasinnade så kan du nog få i alla dom färger du vill.... Problemet är att skall vi få ett rimligt pris med tryck måste vi vara ca 200 som köper annars är det någon som får ligga ute med 20000kr i evig tid och alltid ge släkt och vä
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 09:09Magnus, det förstår jag absolut. Men om du nu har en enkät med två alternativ och ett tredje uppenbarligen är omtyckt, så varför inte se om du kan få flest intresserade på det alternativet istället för att vi ska köpa den vi tycker bäst om för att den vi
Magnus, det förstår jag absolut. Men om du nu har en enkät med två alternativ och ett tredje uppenbarligen är omtyckt, så varför inte se om du kan få flest intresserade på det alternativet istället för att vi ska köpa den vi tycker bäst om för att den vi
Quote from ellen olsson on 30 October 2010, 09:11+1 på Annas fråga. Jag vill ha en blå Buff med blå gubbe. Då kan jag lätt köpa 3-4 stycken. De andra alternativen är jag inte alls lika intresserad av.
+1 på Annas fråga. Jag vill ha en blå Buff med blå gubbe. Då kan jag lätt köpa 3-4 stycken. De andra alternativen är jag inte alls lika intresserad av.
Quote from Panama B on 30 October 2010, 09:15Fredrik du har kalkylarket i din hand det är bara att lägga till frågor....
eller ändra struktur... tycker att sista enkäten med alternativa frågor beroende på vad man svarar inte var helt enkel att följa....lesson learned
Fredrik du har kalkylarket i din hand det är bara att lägga till frågor....
eller ändra struktur... tycker att sista enkäten med alternativa frågor beroende på vad man svarar inte var helt enkel att följa....
lesson learned