Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

För de som missat det: Nu kan du spela in din rundor direkt med din iPhone. Ladda gratis ner iPhone-appen från AppStore:
http://itunes.apple.com/br/app/funbeat/id392537518?mt=8

(Android-version är under testning, så håll ut lite till ni som har en Androi

Bra app! Men vad innebär "filtrering" på inställningssidan?

Appen fungerade bra. Men det var inte mycket info jag fick över t hemsidan sedan. Endast sträcka och MINUTER inte sek, inte mellantider inte etc.... Gör jag ngt fel?

Christer: All information finns med. För närvarande kan du dock inte se själva mellantiderna i appen, men väl på hemsidan. Klicka bara på passet i din ström, eller i din kalender.

Kan tilläggas att i nästa uppgradering av appen så kommer man att kunna s

Kommer tyvärr inte igång, den söker, söker, söker GPS utan framgång. Vad är felet????

Grymt bra app! Men hur byter man språk? Jag bor I USA och det blev engelska automatiskt men jag vill gärna ha appen på svenska..

Bobo, har du aktiverat den under Platstjänster på din mobil också?

Bobo: Ja, det är förmodligen som Gitsan säger: Gå till telefonens inställningsapp, klicka på Platstjänster och se sedan till att FunBeat är aktiverat i listan.

Martin: Språket blir svenska automatiskt om din telefon är på svenska. Annars kan du tyvärr ju

Toppen, tack! 😀

Olle, kan du inte också svara på första inlägget som hade frågan: "Bra app! Men vad innebär "filtrering" på inställningssidan?" Det vill jag också veta och har redan ställt frågan i en annan tråd men inte fått svar där heller.