Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Skulle vara bra om när man tex. är i gymet och springer på löpband sedan skulle ha möjlighet att välja att i samma träningspass lägga in tex. Träningscykel eller elips och andra aktiviteter man kan göra i gymet. Just nu kan man bara lägga till olika styrk

Tycket det är en bra app, MEN jag har den integrerad med Facebook men det syns bara där ibland och ibland inte... Varför?

Vad gör jag för fel?
Väljer en spellista men bara en låt spelas. Vart slår jag av repeat?
Man känner sig lite dum för denna enkla inställning, men jag hittar inte den.. Ler

Olle, skulle du kunna hjälpa mig med min fråga? Eller kanske nån annan kan göra det? För det fungerar helt enkelt inte, min träning som jag reggar på appen synkas inte med Facebook. Heller inte när jag skriver in det på sidan här. Jag HAR skrivit att

Fred: Väl inne i spellistan så finns det överst (ovanför låtarna) en rubrik "Lägg till alla låtar" om du klickar på denna rubriken så får du med alla låtarna i listan, alternativt att du markerar just de låtar du vill lyssna på i spellistan....

Det hjälpte inte alls, men jag fann problemet.
Appen tar bara över spelaren och andvänder den senaste inställningen. Så i mitt fall hade jag repeat på för en låt (damn kids) och därför spelade den bara första låten i spellistan. Ler.
Tips till apputveckla

Hej
Jag ser att frågorna om Android är från i augusti...så nu måste jag fråga; den appen jag laddade hem igår funkar inte. Är det en gammal app och är då den nya fortfarande på gång?

Hade lite strul med appen idag.
klickade igång den, valde "spela in nytt pass", valde löpning...och en sekund senare så dök appen, dvs den försvann från skärmen.
försökte igen med samma resultat flera gånger på raken.

Startade då om telefonen och start

iOS5 uppgradering kanske ?

Jag har haft problem med app:en efter att jag uppgraderade till iOS5. Efter genomfört pass, när jag ska spara så ramlar jag ut ur app:en. Det är någonstans när jag ska spara träningsdata som jag kraschar, dvs inte i GPS-mode. Jag använder inte musikspelar