Quote from Funbeat user on 6 November 2011, 15:25Mina tre senaste cykelrundor har inte sparats efter avslutat pass. När jag trycker spara och klickat ok när frågan om jag vill avsluta och spara passet
"kopplar telefonen ner" och går ur appen.
Mina tre senaste cykelrundor har inte sparats efter avslutat pass. När jag trycker spara och klickat ok när frågan om jag vill avsluta och spara passet
"kopplar telefonen ner" och går ur appen.
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 08:07Vi jobbar stenhårt på att lösa de problemen som appen har nu. Ett tips så länge är att stänga av röstcoachen, då blir det lite mindre risk för problem. (Klen tröst)
Vi jobbar stenhårt på att lösa de problemen som appen har nu. Ett tips så länge är att stänga av röstcoachen, då blir det lite mindre risk för problem. (Klen tröst)
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 14:02Jag skulle prova appen i förra veckan, men stötte på ett "problem". Kan man inte ha programmet igång likt minimerat så man samtidigt kan lyssna på musik?
När jag gick ur för att sätta igång musiken så blev inget registrerat. Har jag gjort fel eller måst
Jag skulle prova appen i förra veckan, men stötte på ett "problem". Kan man inte ha programmet igång likt minimerat så man samtidigt kan lyssna på musik?
När jag gick ur för att sätta igång musiken så blev inget registrerat. Har jag gjort fel eller måst
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 07:54Det ska normalt sett inte vara några problem. Vilken app använde du för att lyssna på musiken?
Det säkraste sättet är att starta musiken och sedan öppna FunBeat-appen igen.
Det ska normalt sett inte vara några problem. Vilken app använde du för att lyssna på musiken?
Det säkraste sättet är att starta musiken och sedan öppna FunBeat-appen igen.
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 21:47hur går det med android appen ??
hur går det med android appen ??
Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 11:25Hej,
Vet inte var det bästa stället att lämna feedback på iPhone-appen är så jag försöker här.
När man avslutat sin runda och trycker på spara (efter man tryckt stopp) efterlyser jag någon form av feedback på att man tryckt på knappen. Som det är nu för
Hej,
Vet inte var det bästa stället att lämna feedback på iPhone-appen är så jag försöker här.
När man avslutat sin runda och trycker på spara (efter man tryckt stopp) efterlyser jag någon form av feedback på att man tryckt på knappen. Som det är nu för
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 10:53Jag undrar lite över vilken GPS som är bäst, den i Iphone 4s eller Garmin 305?
Jag har för mig att telefonens GPS inte är 100%-ig, nät jag testade tidigare och att det var därför jag gick tillbaka till Garmin.
Har ni några tips på hur GPS:n kan "förbätt
Jag undrar lite över vilken GPS som är bäst, den i Iphone 4s eller Garmin 305?
Jag har för mig att telefonens GPS inte är 100%-ig, nät jag testade tidigare och att det var därför jag gick tillbaka till Garmin.
Har ni några tips på hur GPS:n kan "förbätt