Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Mina tre senaste cykelrundor har inte sparats efter avslutat pass. När jag trycker spara och klickat ok när frågan om jag vill avsluta och spara passet
"kopplar telefonen ner" och går ur appen.

Vi jobbar stenhårt på att lösa de problemen som appen har nu. Ett tips så länge är att stänga av röstcoachen, då blir det lite mindre risk för problem. (Klen tröst)

Jag skulle prova appen i förra veckan, men stötte på ett "problem". Kan man inte ha programmet igång likt minimerat så man samtidigt kan lyssna på musik?

När jag gick ur för att sätta igång musiken så blev inget registrerat. Har jag gjort fel eller måst

Det ska normalt sett inte vara några problem. Vilken app använde du för att lyssna på musiken?

Det säkraste sättet är att starta musiken och sedan öppna FunBeat-appen igen.

hur går det med android appen ??

Hej,

Vet inte var det bästa stället att lämna feedback på iPhone-appen är så jag försöker här.

När man avslutat sin runda och trycker på spara (efter man tryckt stopp) efterlyser jag någon form av feedback på att man tryckt på knappen. Som det är nu för

Jag undrar lite över vilken GPS som är bäst, den i Iphone 4s eller Garmin 305?

Jag har för mig att telefonens GPS inte är 100%-ig, nät jag testade tidigare och att det var därför jag gick tillbaka till Garmin.

Har ni några tips på hur GPS:n kan "förbätt