Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vill du testa din allmänbildning i frågesport? Det finns nu en nystartad serie på Vetgirig.nu för just dej!
Anmäl dig på http://www.vetgirig.nu/qleague.php?lid=8225
Du behöver inte använda samma nick som på FunBeat men det kan ju vara trevligt om du gör det. Se

Kul grej men tråden hade nog passat bättre under "Prat".

EDIT: Och jag är ju med såklart 🙂

Är på.

Använder nick Urban_A.

Kul! Fast detta är verkligen på tid, man ska inte kunna leta upp svaren på nätet väl?

Är med i en annan liga på Vetgirig, den absoluta majoriteten där tyckte att det var fusk att surfa efter svar. Man får ju ofta dålig tid då men kanske fler rätt. Jag föreslår att man INTE får leta efter svar.

Det är klart att man inte får leta reda på svaret (utom efteråt möjligtvis). Det är ju ett test i allmänbildning och då måste man ju redan kunna om det ska gillas.

Vill å det bestämdaste förtydliga att det inte var ett förslag från mig, att leta efter svar! Svarade på en fråga på det som kallas *topplistan* på den där siten nämligen, där det inte var på tid utan syftet var att man *i lugn och ro* skulle testa sina k

mmm och han som INTE tyckte att det var fusk vann ligan första året.
Finns ingen vitts med att surfa fram svaret. Det är inte frågesport i AI det handlar om.

AI : Artificial Intelligence

Oj, så kul. Här vill jag absolut vara med och leka. Anmälan är fixad.

Det verkar ju hur kul som helst! Jag är på! 😀

Hjärngympa som komplement till fysträning- kan det bli bättre? (t+)