Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det går bra att anmäla sig när som helst. I dagsläget är det fullt i division 1+2 och det återstår 13 platser i division 3 (det är alltså totalt 57 som är med). Detta innebär att man inte kan bli nedflyttad från division 3 även om man inte hinner med en f

Absolut med, man är väl renässansmänniska vetja!

Anmäld. Nick: olivertwistor

Jag är också anmäld. 🙂
Nick: Anders_B

Jag är också med. Samma namn som här. Och jag brukar vara grym i allmänbildningssammanhang.

Den där sista meningen lär jag väl få anledning att ångra. (H)

+1

Får ni problem med att komma åt frågorna så skicka ett PM till mig så kan jag skicka om dem. Det finns nu en plats kvar i division 3, sen är det division 4 med 80 platser som gäller. Man kan gå med när som helst - alla är välkomna!

Det kan vara bättre at

Och det är visst ingen bra idé att läsa infon/kuriosan som kommer samtidigt som svaren, för tiden tickar på då med. 🙂

Kan inte du skapa en vetgirig-grupp, Raymond?

Det finns en likalydande tråd under Prat, det räcker kanske. Min erfarenhet är att diskussionerna kring Vetgirig minskar ut rätt snart när alla fått det att funka och vunnit och förlorat några matcher.

Kul grej, har nu kört första matchen. Har lärt mig att stavning är ganska skitviktigt att kolla innan man svarar....