Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 12:24Utför helt klart. Jag har hört att det börjar med att man rakar benen...å sen går det rakt utför 😉 😀
Utför helt klart. Jag har hört att det börjar med att man rakar benen...å sen går det rakt utför 😉 😀
Quote from Mikaela Lexén on 10 October 2008, 12:28Eftersom inget nånsin kan vara ens eget fel, så får jag väl skylla på min begynnande förkylning den här gången 😉
och sådan tur att jag inte rakar mina ben, utan epilerar dem...
Eftersom inget nånsin kan vara ens eget fel, så får jag väl skylla på min begynnande förkylning den här gången 😉
och sådan tur att jag inte rakar mina ben, utan epilerar dem...
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 12:36Lurvig o grann toppar jag än så länge min tabell så jag får väl kaxa medan jag kan, snart nog kan det va över 😉
Lurvig o grann toppar jag än så länge min tabell så jag får väl kaxa medan jag kan, snart nog kan det va över 😉
Quote from Lotta Lindström on 10 October 2008, 12:42Och jag toppar hela listan jag... *förvånad* 🙂
Och jag toppar hela listan jag... *förvånad* 🙂
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 12:56Grattis!
(å låt bli rakhyveln ett tag så kanske du får stanna kvar i toppen 😉 )
Grattis!
(å låt bli rakhyveln ett tag så kanske du får stanna kvar i toppen 😉 )
Quote from j sollerman on 10 October 2008, 14:49jag tycker man borde få en match varannan dag, nu är de bara tis och fre? Lite långtråkigt.
jag tycker man borde få en match varannan dag, nu är de bara tis och fre? Lite långtråkigt.
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 03:53Näe jag tycker att det räcker med två matcher i veckan, jag har som mål att försöka lära mig träffa knappen "Rätta". När jag svarat på första frågan så klickade jag strax nedanför och då var testet "klart", ingen ångraknapp där inte!
Noll poäng denna gån
Näe jag tycker att det räcker med två matcher i veckan, jag har som mål att försöka lära mig träffa knappen "Rätta". När jag svarat på första frågan så klickade jag strax nedanför och då var testet "klart", ingen ångraknapp där inte!
Noll poäng denna gån
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 22:14jädra Annika, du hade tur som vann med 12 ynka sekunder!
två sekunder snabbare så skulle det blivit oavgjort :@
jädra Annika, du hade tur som vann med 12 ynka sekunder!
två sekunder snabbare så skulle det blivit oavgjort :@
Quote from Therese Linner on 15 October 2008, 07:42Jag är snabb på tangenterna... Men det var inte många rätt i den omgången!
Jag är snabb på tangenterna... Men det var inte många rätt i den omgången!