Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 08:42Fick just nya frågor. För tidigt på morgonen för sånt, hjärnan är inte vaken än. Tur att man kan vänta lite med att svara.
Fick just nya frågor. För tidigt på morgonen för sånt, hjärnan är inte vaken än. Tur att man kan vänta lite med att svara.
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 09:03Åh, så kul! Men måste jag vänta ändå tills tisdag nu?
Åh, så kul! Men måste jag vänta ändå tills tisdag nu?
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 09:30Ja, stavning är skitviktigt! (#)
Trist när man har rätt men ändå inte...
Ja, stavning är skitviktigt! (#)
Trist när man har rätt men ändå inte...
Quote from Mikaela Lexén on 10 October 2008, 10:23Jag har inte fått något mail med frågorna än... 🙁
Jag har inte fått något mail med frågorna än... 🙁
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 10:27Inte jag heller faktiskt, men undrar om det kan bero på att jag får det till min telia-epost som jag läser via Gmail.
Dennis: Jag skickar om din e-post (Vetgirig skickar det annars automatiskt när det är dags men jag kan skicka om det, till ny adress om
Inte jag heller faktiskt, men undrar om det kan bero på att jag får det till min telia-epost som jag läser via Gmail.
Dennis: Jag skickar om din e-post (Vetgirig skickar det annars automatiskt när det är dags men jag kan skicka om det, till ny adress om
Quote from Mikaela Lexén on 10 October 2008, 10:30Funderade mest om det var någon särskild tid som utskicken gick, eftersom Levis hade fått sina frågor och inte jag.
Eller är det så illa att jag stavat fel i mailadressen... (#)
Funderade mest om det var någon särskild tid som utskicken gick, eftersom Levis hade fått sina frågor och inte jag.
Eller är det så illa att jag stavat fel i mailadressen... (#)
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 10:41Jag har g-mail och det har funkat. (Men jag har ingen omflyttning på den adressen).
Jag har g-mail och det har funkat. (Men jag har ingen omflyttning på den adressen).
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 11:21Dennis: Du har faktiskt stavat fel ser jag när jag kollar noggrant. Jag lägger till ett "q" och skickar igen.
Dennis: Du har faktiskt stavat fel ser jag när jag kollar noggrant. Jag lägger till ett "q" och skickar igen.
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 11:33Har startat en ny grupp för alla som antingen är med i Vetgirig-turneringen eller har funderingar: http://www.funbeat.se/life/groups/overview.aspx?GroupID=1494
Gå med där och ställ frågorna där istället!
Har startat en ny grupp för alla som antingen är med i Vetgirig-turneringen eller har funderingar: http://www.funbeat.se/life/groups/overview.aspx?GroupID=1494
Gå med där och ställ frågorna där istället!
Quote from Mikaela Lexén on 10 October 2008, 12:22Sådär, då fungerade det bättre.
Det börjar bli illa när man inte längre kan stava till sitt eget namn, va... (#)
Sådär, då fungerade det bättre.
Det börjar bli illa när man inte längre kan stava till sitt eget namn, va... (#)