Quote from Catharina Brattlin on 28 March 2013, 19:17Linus, det jag kopierade från Ditt inlägg, klistrade in och satte citationstecken kring i mitt svarande inlägg är taget någon annanstans ifrån då? Både Du och jag vet att så inte är fallet.
Något David inte gillade, vet jag, så var det editerande av inlä
Linus, det jag kopierade från Ditt inlägg, klistrade in och satte citationstecken kring i mitt svarande inlägg är taget någon annanstans ifrån då? Både Du och jag vet att så inte är fallet.
Något David inte gillade, vet jag, så var det editerande av inlä
Quote from Elias Engqvist on 28 March 2013, 19:26Oj, här åker man på semester och ligger genast en sida efter...
Efter genomläsning:
Vad gäller att uttrycka sig respektive förstå:
Vi är väl överens om att det inte GÅR att uttrycka sig så att alla förstår. (Teckenspråk, Uzbekiska, Urdu, Gotländska osv.
Oj, här åker man på semester och ligger genast en sida efter...
Efter genomläsning:
Vad gäller att uttrycka sig respektive förstå:
Vi är väl överens om att det inte GÅR att uttrycka sig så att alla förstår. (Teckenspråk, Uzbekiska, Urdu, Gotländska osv.
Quote from Funbeat user on 28 March 2013, 20:24Sylvia - det du citerade ligger kvar i Linus inlägg
Sylvia - det du citerade ligger kvar i Linus inlägg
Quote from Funbeat user on 28 March 2013, 20:32Jag är säker på att Linus kan svara för sig själv, men jag förstår inte Sylvia hur du kan bli så upprörd. Det stycke du citerade finns i Linus inlägg, och har funnits där hela tiden såvitt jag har kunnat se.
BILD:https://miqjnq.bn1.livefilestore.com/y1ps
Jag är säker på att Linus kan svara för sig själv, men jag förstår inte Sylvia hur du kan bli så upprörd. Det stycke du citerade finns i Linus inlägg, och har funnits där hela tiden såvitt jag har kunnat se.
Quote from Catharina Brattlin on 28 March 2013, 20:35Ola, jag är inte upprörd. Det ska mycket till för att jag ska bli det. 🙂
Tack AT! Jag såg inte det i all text. Säker var jag dock att jag hade läst det någonstans i inlägget.
Linus, I beg your pardon!!
Jag är inte den som är den och som inte kan be o
Ola, jag är inte upprörd. Det ska mycket till för att jag ska bli det. 🙂
Tack AT! Jag såg inte det i all text. Säker var jag dock att jag hade läst det någonstans i inlägget.
Linus, I beg your pardon!!
Jag är inte den som är den och som inte kan be o
Quote from Funbeat user on 31 March 2013, 18:31FP engagerade och provocerade med sina inlägg. Han fortsätter tydligen engagera och provocera när han inte längre har möjlighet att skriva.
FP engagerade och provocerade med sina inlägg. Han fortsätter tydligen engagera och provocera när han inte längre har möjlighet att skriva.
Quote from Funbeat user on 31 March 2013, 18:44Jag tar till mig engagemanget och faktiskt lär mig ett och annat.
Jag tar till mig engagemanget och faktiskt lär mig ett och annat.
Quote from Funbeat user on 31 March 2013, 19:06In med FP David igen, han behövs...
In med FP David igen, han behövs...
Quote from Funbeat user on 31 March 2013, 22:40Jag håller med dig Heff!
Jag håller med dig Heff!
Quote from Elias Engqvist on 31 March 2013, 22:56Jag med!
Jag med!