Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFunBeat med sladd
You need to log in to create posts and topics.

Jag förstår inte varför man behöver ett filter för att inte läsa vad en person skriver. Det är väl bara att sålla? Jag läser naturligtvis inte allt som alla skriver här. En del är för tråkigt och en del är för långt och för pladdrigt. Men inte använder ja

Filtret annonserades vid minst ett tillfälle ut som filter mot specifikt honom.

Ja, det finns åtskilliga trådar som önskade möjlighet att filtrera bort David (namngiven)
Filtret "lanserades" också som ett filter mot David och i åtminstone första länken var väl Davids användare förvald för att visa som exempel.
Alla dessa trådar tycke

Ja, ok. Jag förstår.

Nästan alla inlägg som varit gjorda av David FP har varit vettiga. De som irriterat sig över honom har inte förstått innebörden av vad han sagt. Jag är till 100% övertygad om att de som inte gillat David, och vad han skrivit har gjort det för att de inte

Hej hopp,

Varandes den som först (?) lanserade ett filter-script, verkar det klokt att tillfälligt hoppa ur lurker-mode och räta ut ett och annat missförstånd kring ursprunget.

I december 2010 lade jag ut ett Greasemonkey-script för att kunna dölja inlä

"Som människa i ett samhälle gör man klokt i att försöka förstå andra människor, hur de tänker, varför de gör och skriver som de gör."

Är det inte lättare att, som människa i ett samhälle, försöka uttrycka sig så att alla förstår istället?

Albert Einst

Jag förstår inte sista meningen.

Bra skrivet Linus!!

Och jag förstår inte heller riktigt Sylvias sista mening tror jag. Anstränger jag mig tror jag att jag förstår men för säkerhets skull uttrycker jag min tvekan och frågar om hon kan förtydliga :-).

En tanke är att anpassa texten efter den tänkta läsaren, vilket är jättesvårt på ett nätforum. Ska man vara helt säker på att alla ska förstå blir det som "Nyheter i klartext" och det ger mig gåshud att lyssna på det. Vilket gör att jag inte hör något all