Quote from Funbeat user on 28 March 2013, 13:05Sylvia, för att bli filosofisk så är det en omöjlighet att uttrycka sig så att alla förstår (jag kan inte teckenspråk, alla språk som talas i världen, etc etc).
Alla är inte heller likadana (vilket är tur det, för det skulle vara väldigt tråkigt) och utt
Sylvia, för att bli filosofisk så är det en omöjlighet att uttrycka sig så att alla förstår (jag kan inte teckenspråk, alla språk som talas i världen, etc etc).
Alla är inte heller likadana (vilket är tur det, för det skulle vara väldigt tråkigt) och utt
Quote from Funbeat user on 28 March 2013, 13:06"Så tänker jag om någon som försöker skriva något som jag inte begriper."
Bättre? 😉
"Så tänker jag om någon som försöker skriva något som jag inte begriper."
Bättre? 😉
Quote from Funbeat user on 28 March 2013, 13:31som sagt en text som alla tar till sig är en omöjlighet.
Givetvis bör man anpassa hur man skriver efter mottagaren, men precis som det är oförskämt på de flesta forum att anmärka på bristande stavning, eller meningsbyggnad, så kanske man bör tänka på att
som sagt en text som alla tar till sig är en omöjlighet.
Givetvis bör man anpassa hur man skriver efter mottagaren, men precis som det är oförskämt på de flesta forum att anmärka på bristande stavning, eller meningsbyggnad, så kanske man bör tänka på att
Quote from Funbeat user on 28 March 2013, 15:04"???? ???????????? ? ????? ?????? ????."
- ?????? "??????" ???????
😉
"???? ???????????? ? ????? ?????? ????."
- ?????? "??????" ???????
😉
Quote from Catharina Brattlin on 28 March 2013, 15:39Linus, Du ser hur lätt det är att tolka en mening eller ett gäng med ord som man kanske inte riktigt förstår!
Dessutom har Du editerat Ditt inlägg genom att plocka bort det jag citerade. Varför gjorde Du det?
Nu tolkar Du min sista mening som att jag ä
Linus, Du ser hur lätt det är att tolka en mening eller ett gäng med ord som man kanske inte riktigt förstår!
Dessutom har Du editerat Ditt inlägg genom att plocka bort det jag citerade. Varför gjorde Du det?
Nu tolkar Du min sista mening som att jag ä
Quote from Funbeat user on 28 March 2013, 15:40Trodde jag var Máo Zéd?ng
Ed. Syftade på Battings poesi
Trodde jag var Máo Zéd?ng
Ed. Syftade på Battings poesi
Quote from Funbeat user on 28 March 2013, 16:52Deejay Max kan även vara indirekt medskyldig till termineringen av Velocipedfilosofen..
"???? ???? ?? ???????, - ??? ??????????."
BILD:http://maxpark.com/static/u/article_image/12/09/22/tmp_MpUTg.jpeg
Deejay Max kan även vara indirekt medskyldig till termineringen av Velocipedfilosofen..
"???? ???? ?? ???????, - ??? ??????????."
BILD:http://maxpark.com/static/u/article_image/12/09/22/tmp_MpUTg.jpeg
Quote from Funbeat user on 28 March 2013, 17:36Max-at Bitter eftersom jag inte hänger med i Velocipede-Boogie´n.
Max-at Bitter eftersom jag inte hänger med i Velocipede-Boogie´n.
Quote from Funbeat user on 28 March 2013, 17:45Då får du väl ta en stor Gammeldansk till påskäggen. 🙂
(Numera är tydligen inget ogooglebart.)
Då får du väl ta en stor Gammeldansk till påskäggen. 🙂
(Numera är tydligen inget ogooglebart.)
Quote from Funbeat user on 28 March 2013, 18:04Sylvia, jag har inte redigerat mitt inlägg.
Sylvia, jag har inte redigerat mitt inlägg.