Quote from Bjarne Lewin on 9 April 2008, 21:20Ja denna siten är fantastisk! Den driver mig vidare, på fler sätt än med motionen!
Hur många ska funbeatare ska vi vara innan man kan se antalet medlemmar ngn stans på hemsidan 😉
Ja denna siten är fantastisk! Den driver mig vidare, på fler sätt än med motionen!
Hur många ska funbeatare ska vi vara innan man kan se antalet medlemmar ngn stans på hemsidan 😉
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 21:38Funbeat är bäst. Bara på de här månaderna jag varit medlem har det kommit massa nya saker. Jättebra sida som bara blir bättre o bättre 🙂
Funbeat är bäst. Bara på de här månaderna jag varit medlem har det kommit massa nya saker. Jättebra sida som bara blir bättre o bättre 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 21:53Kul! Vem blev då medlem 30000?
Kul! Vem blev då medlem 30000?
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 21:56G R A T T I S Olle det finns ingen bättre sida för mig eller familjen på hela internet!!
Gaggar om Fb så fort jag får tillfälle..just nu tror jag Sveriges största idrottsförening är Friskis & Svettis Sthlm..vänta bara säger jag 😉
(t+) (t+) (L)
G R A T T I S Olle det finns ingen bättre sida för mig eller familjen på hela internet!!
Gaggar om Fb så fort jag får tillfälle..just nu tror jag Sveriges största idrottsförening är Friskis & Svettis Sthlm..vänta bara säger jag 😉
(t+) (t+) (L)
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 22:16funbeat är verkligen till för alla , med olika ambitionsnivåer inom sin träning och även kunskap och man får alltid trevlig bemötande från medlemarna , eller kärleksfulla pikar , men man är välkommen som man är ,stöd och pepping i livet är en del av funbe
funbeat är verkligen till för alla , med olika ambitionsnivåer inom sin träning och även kunskap och man får alltid trevlig bemötande från medlemarna , eller kärleksfulla pikar , men man är välkommen som man är ,stöd och pepping i livet är en del av funbe
Quote from Kjell Dale on 10 April 2008, 12:28Håller med om allt som redan sagts. GRATTIS! Utan Funbeat hade jag aldrig kommit igång igen. Tack!
//Lena
Håller med om allt som redan sagts. GRATTIS! Utan Funbeat hade jag aldrig kommit igång igen. Tack!
//Lena
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 12:29Utan Funbeat hade jag aldrig fortsatt! (L)
Utan Funbeat hade jag aldrig fortsatt! (L)
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 12:42Felet med FunBeat är att jag blir för inspirerad av alla positiva människor och era planer.
Jag vill också springa marathon och halvmaror i Berlin, Dubai, Stockholm, Göteborg.... för att nämna några exotiska platser 🙂
Dessutom vill jag kunna komma igå
Felet med FunBeat är att jag blir för inspirerad av alla positiva människor och era planer.
Jag vill också springa marathon och halvmaror i Berlin, Dubai, Stockholm, Göteborg.... för att nämna några exotiska platser 🙂
Dessutom vill jag kunna komma igå
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 12:56Krister: Klart du ska börja klättra. Det är svårt att göra något roligare.
Krister: Klart du ska börja klättra. Det är svårt att göra något roligare.
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 13:33Klättring finns med i min långtidsplan. Stora grejen i år blir att ta upp vindsurfingen igen.
Klättring finns med i min långtidsplan. Stora grejen i år blir att ta upp vindsurfingen igen.