Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 16:08raderad dubblett
raderad dubblett
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 17:24Så kallat dubbelt medlemsskap!
Kunde inte låta bli, Olle!
Så kallat dubbelt medlemsskap!
Kunde inte låta bli, Olle!
Quote from Elias Engqvist on 10 April 2008, 19:47Förresten Olle, jag har sett att det lätt blir dubletter och mer ibland - kan du inte fixa det? 🙂
Jag kunde inte heller hålla mig! Sorry
Förresten Olle, jag har sett att det lätt blir dubletter och mer ibland - kan du inte fixa det? 🙂
Jag kunde inte heller hålla mig! Sorry
Quote from Sebastian Magnusson on 11 April 2008, 09:09Stort grattis Olle! Hade aldrig klarat att hålla igång min träning utan funbeat. Men eftersom jag är en sån tävlingsmänniska så utmanar jag mig själv varje vecka å ser resultaten i kalendern å det har funkat! 😀 /Lotta (absolut funbeat-addict)
Stort grattis Olle! Hade aldrig klarat att hålla igång min träning utan funbeat. Men eftersom jag är en sån tävlingsmänniska så utmanar jag mig själv varje vecka å ser resultaten i kalendern å det har funkat! 😀 /Lotta (absolut funbeat-addict)
Quote from Eric Jacobsson on 11 April 2008, 09:16Ja det är verkligen en otroigt bra sida, som alla kommentarer här vittnar om! Jag skulle aldrig ha orkat hålla igång träningen så mycket utan den... Och utan er andra här, ni som hjälper och peppar!
Ja det är verkligen en otroigt bra sida, som alla kommentarer här vittnar om! Jag skulle aldrig ha orkat hålla igång träningen så mycket utan den... Och utan er andra här, ni som hjälper och peppar!
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 09:19Är man borta fem-sex timmar så är det över hundra inlägg som skall analyseras och ev. kommenteras.
Är man borta fem-sex timmar så är det över hundra inlägg som skall analyseras och ev. kommenteras.
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 15:49"..ämnen som ska analyseras.." Är det så man ska göra David?
Du är med i för många grupper David...jag hade 80 st när jag kom hem från jobbet nu.
"..ämnen som ska analyseras.." Är det så man ska göra David?
Du är med i för många grupper David...jag hade 80 st när jag kom hem från jobbet nu.
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 16:36Jag hade 188 nu när jag kom efter 13-14 mil i snålblåsten.
Jag har små händer och svårt att fatta så man måste försöka förstå vad folk menar med sina inlägg. Det ligger sedan till grund för något intelligent att skriva.124 kvar
Jag hade 188 nu när jag kom efter 13-14 mil i snålblåsten.
Jag har små händer och svårt att fatta så man måste försöka förstå vad folk menar med sina inlägg. Det ligger sedan till grund för något intelligent att skriva.
124 kvar
Quote from Karolina Bergsten on 15 April 2008, 11:50vi är många, vi är starka....
Å vi blir bara starkare, snabbar å uthålligare hela tiden! 😀
vi är många, vi är starka....
Å vi blir bara starkare, snabbar å uthålligare hela tiden! 😀
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 23:20G R A T T I S Olle
G R A T T I S Olle