Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 14:14Jag vill inte vara petig men är det inte så att FunBeat just nått 15000 medlemmar? Ta t ex några grupper som i princip alla är med i:
- Så fungerar FunBeat, medlemmar 14822, startad 2005-04-04
- Nyheter från FunBeat, medlemmar 14758, startad 2006-04-11
Jag vill inte vara petig men är det inte så att FunBeat just nått 15000 medlemmar? Ta t ex några grupper som i princip alla är med i:
- Så fungerar FunBeat, medlemmar 14822, startad 2005-04-04
- Nyheter från FunBeat, medlemmar 14758, startad 2006-04-11
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 14:17om jag minns rätt så rekomenderades man bara att gå med i den när man registrerade sig.
om jag minns rätt så rekomenderades man bara att gå med i den när man registrerade sig.
Quote from Eric Jacobsson on 10 April 2008, 14:28av de tre grupperna du nämner så är t.ex jag bara med i en... och jag gick med typ nyss, inte när jag registrerade mig nån gång i tiden...
av de tre grupperna du nämner så är t.ex jag bara med i en... och jag gick med typ nyss, inte när jag registrerade mig nån gång i tiden...
Quote from Eric Jacobsson on 10 April 2008, 14:28nej föresten jag är med i två =)
nej föresten jag är med i två =)
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 14:34Av ren nyfikenhet kollade jag om alla som gjort inlägg i denna tråd också var med i Artiklar. Det var bara du och en till som inte var med (av 34 stycken).
Av ren nyfikenhet kollade jag om alla som gjort inlägg i denna tråd också var med i Artiklar. Det var bara du och en till som inte var med (av 34 stycken).
Quote from Eric Jacobsson on 10 April 2008, 14:59det är väl helt enkelt så att måna registrerar sig "bara" för träningsdagboken, men skippar hela forumgrejen.
det är väl helt enkelt så att måna registrerar sig "bara" för träningsdagboken, men skippar hela forumgrejen.
Quote from Lena O on 10 April 2008, 15:04Jag tror som Raymond säga att man bli automatisk medlem i Nyheter och Så Fungerar ...
men jag vet också att Olle har en hel del företagskundar med privata sidor vilket vi förmodligen inte se ett skymf av.
All the same ... Well Done Sir (t+)
Jag tror som Raymond säga att man bli automatisk medlem i Nyheter och Så Fungerar ...
men jag vet också att Olle har en hel del företagskundar med privata sidor vilket vi förmodligen inte se ett skymf av.
All the same ... Well Done Sir (t+)
Quote from Eric Jacobsson on 10 April 2008, 15:12jag blev inte automatiskt med i så fungerar funbeat och nyheter...
jag blev inte automatiskt med i så fungerar funbeat och nyheter...
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 15:21Jag blev automatiskt med, vad jag kommer ihåg iallafall...
Jag blev automatiskt med, vad jag kommer ihåg iallafall...
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 16:08Vilka spekulationer! 🙂
Anledningen till skillnaden är att inte alla väljer att bli medlemmar i de grupperna samt att funktionen som innebär att man inledningsvis tipsas om de grupperna inte har funnits hela tiden. Det är 30 000 som gäller.
Vilka spekulationer! 🙂
Anledningen till skillnaden är att inte alla väljer att bli medlemmar i de grupperna samt att funktionen som innebär att man inledningsvis tipsas om de grupperna inte har funnits hela tiden. Det är 30 000 som gäller.