Quote from Guest on 24 April 2007, 16:13Börjar bli dags för ett nytt race.
Vem är snabbaste banlöparen?Valfria klasser. Var och en får definiera upp sin egen klass eller utmana Funbeats löparelit i den öppna klassen.
Förslagsvis 5000 m och eller 10000 m. Det är ju publikvänligt och det g
Börjar bli dags för ett nytt race.
Vem är snabbaste banlöparen?
Valfria klasser. Var och en får definiera upp sin egen klass eller utmana Funbeats löparelit i den öppna klassen.
Förslagsvis 5000 m och eller 10000 m. Det är ju publikvänligt och det g
Quote from Jan Lundquist on 24 April 2007, 16:23Hm, genom att lägga det en onsdagkväll utesluter du alla som inte bor nära Sthlm eller råkar ha ett ärende i huvudstaden just då 🙂
Hm, genom att lägga det en onsdagkväll utesluter du alla som inte bor nära Sthlm eller råkar ha ett ärende i huvudstaden just då 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2007, 16:26Vi kanske kan börja med lokala distriktsfinaler och sedan mötas upp i ett riksmästerskap 🙂
Hmm...hur skall jag ta mig vidare...det luriga är ju att snabbe Christer alltid sluter upp på Funbeat-löpar-träffarna i Göteborg 😉
Vi kanske kan börja med lokala distriktsfinaler och sedan mötas upp i ett riksmästerskap 🙂
Hmm...hur skall jag ta mig vidare...det luriga är ju att snabbe Christer alltid sluter upp på Funbeat-löpar-träffarna i Göteborg 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2007, 16:29Ja, var det inte så Per att du har flyttat så du sitter och tittar ut över ovan nämnda idrottsplats...:-)
Ja, var det inte så Per att du har flyttat så du sitter och tittar ut över ovan nämnda idrottsplats...:-)
Quote from Fredrik Närenfors on 24 April 2007, 16:36Ledsen Stina. Men helgerna är ju alla ute och tävlar nånstans. Du får väl boka om jobbet lite så du är här. Golvplats för långväga övernattare finns naturligtvis också.
Jo, visst har jag nyligen flyttat hit. Tänkte kombinera en Funbeat träff med en infly
Ledsen Stina. Men helgerna är ju alla ute och tävlar nånstans. Du får väl boka om jobbet lite så du är här. Golvplats för långväga övernattare finns naturligtvis också.
Jo, visst har jag nyligen flyttat hit. Tänkte kombinera en Funbeat träff med en infly
Quote from Fredrik Johansson on 24 April 2007, 18:43Kul initiativ Per!!! (t+)
Läskigt med snabbhetstävling på bana bara, men jag kan väl kanske komma dit och lufsa runt också och räkna med att alla andra får vänta in mig? För snabb är jag inte!Onsdagar är däremot knepigt för oss, mig och maken, så jag sk
Kul initiativ Per!!! (t+)
Läskigt med snabbhetstävling på bana bara, men jag kan väl kanske komma dit och lufsa runt också och räkna med att alla andra får vänta in mig? För snabb är jag inte!
Onsdagar är däremot knepigt för oss, mig och maken, så jag sk
Quote from Urban Nilsson on 24 April 2007, 21:46Jag kommer!!! Härligt initiativ Per!
Jag kommer!!! Härligt initiativ Per!
Quote from Kicki K on 24 April 2007, 23:13verkligen kul:-)!
skoj med mitt i veckan också (tyvärr för långväga gäster förståss) då andra träffar alltid krockar på helger...
verkligen kul:-)!
skoj med mitt i veckan också (tyvärr för långväga gäster förståss) då andra träffar alltid krockar på helger...
Quote from Emma Sjöberg on 24 April 2007, 23:34Hmm.. det där blev ju intressant...
Hmm.. det där blev ju intressant...
Quote from Torbjörn Ohlsson on 24 April 2007, 23:35Och jag, som lagt löpningen på hyllan, ser fram emot en liknande tävling på cykel...
Ett tempo kanske?
Och jag, som lagt löpningen på hyllan, ser fram emot en liknande tävling på cykel...
Ett tempo kanske?