Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFunbeat Race Hagsätra IP
You need to log in to create posts and topics.

Kristoffer. Du får väl komma hit och vara tidtagare. Ett grillparty vore ju synd att avstå bara för att du inte kan eller vill kuta. På förra Funbeat Racet så var det väl 50/50 löpare och funktionärer typ.

Oj va skoj! Jag kommer!

Går väl att göra en hastig comeback Kristoffer??

Härligt. Mr Olle himself på deltagarlistan utan minsta mutförsök (H)
Nu är arrangemanget en given succe (t+)

Jo, det går att göra en hastig come back. Jag skulle inte ha några problem att lunka milen... Däremot har jag ju av andra skäl, svårt att infinna mig i Stockholmsregionen under onsdagar då jag släpper mina elever i Svedala (Skåne) 15.00 och bör vara i Sto

Vill oxå komma men har för långt. Kanske en helg längre fram? Ha iallafall kul alla ni som kan!!

KUl idé, men jag säger som Stina ... 20 mil och småbarn så det är inte att tänka på ... men distriktstävlingar kanske, eller att alla som kan samlas vid alla Blodomloppsracen?
Funbeats Blodomloppsmästare?

Hur går det med uppladdningen?
Bara drygt en vecka kvar.

Har kollat med ansvariga på idrottsplatsen och det är inget krav att man har spikskor.

Sen får vi ju hoppas att den här eländiga kylan hinner ge med sig till dess.

Jag ska testa formen med SpringCrossen i helgen sedan är det aktiv vila fram till onsdagen. Det får bli ett egenhändigt pastaparty dagen innan. *tränar att knyta skorna med förbundna ögon*

Jag kan tidigast komma klockan 19. Är racet över då?