Quote from Christer Heinbäck on 9 May 2007, 15:43Går det en bil från Karlskoga så hänger jag gärna med därifrån! 🙂
Går det en bil från Karlskoga så hänger jag gärna med därifrån! 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 9 May 2007, 16:28Snacka med Stina. Hon kanske har nåt på gång 🙂
Snacka med Stina. Hon kanske har nåt på gång 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 9 May 2007, 17:05Då är det bara tidtagarna som saknas, men ni har lite tid på er (H)
Solen lyser. Lite vind från ena hållet och riktigt drägliga temperaturer.
Då är det bara tidtagarna som saknas, men ni har lite tid på er (H)
Solen lyser. Lite vind från ena hållet och riktigt drägliga temperaturer.
Quote from Jan Lundquist on 9 May 2007, 20:21Ojoj, här sitter jag och degar i soffan. Hoppas ni har kul 🙂
Jag menade en annan gång. Elin har ju C-uppsats och jag har för mycket omkring mig nu för att sticka iväg en vardagkväll. Det får bli en annan gång tjejer, då ska vi visa Stockholmarna var sk
Ojoj, här sitter jag och degar i soffan. Hoppas ni har kul 🙂
Jag menade en annan gång. Elin har ju C-uppsats och jag har för mycket omkring mig nu för att sticka iväg en vardagkväll. Det får bli en annan gång tjejer, då ska vi visa Stockholmarna var sk
Quote from Fredrik Närenfors on 9 May 2007, 22:15Och inte en enda tidtagare ställde upp. Bättring bättring.
Nåväl eliten kom, såg och segrade.
Dvs Daniel som utklassade hela fältet så det bara sjöng om det. Han avverkade de 5000 m på mindre än nittonochenhalvminut. exakta tider anslås när sekretariate
Och inte en enda tidtagare ställde upp. Bättring bättring.
Nåväl eliten kom, såg och segrade.
Dvs Daniel som utklassade hela fältet så det bara sjöng om det. Han avverkade de 5000 m på mindre än nittonochenhalvminut. exakta tider anslås när sekretariate
Quote from Urban Nilsson on 9 May 2007, 22:30Riktigt kul kväll! Tror att alla körde extra bra idag. Per, det här får du arrangera igen! (H)
Riktigt kul kväll! Tror att alla körde extra bra idag. Per, det här får du arrangera igen! (H)
Quote from Emma Sjöberg on 9 May 2007, 22:34Ta en helg då!!
Ta en helg då!!
Quote from Emma Sjöberg on 10 May 2007, 08:00Åh när det är fint väder!!
Åh när det är fint väder!!
Quote from Urban Nilsson on 10 May 2007, 12:35Olle, vad fick du för distans på din Garmin? 😀
Olle, vad fick du för distans på din Garmin? 😀
Quote from Torbjörn Ohlsson on 10 May 2007, 16:18Och förlägg träffen i Skåne 🙂
Och förlägg träffen i Skåne 🙂