Quote from Charlotte Wahlström on 15 May 2007, 20:18Jo det stämmer att onsdagar är knepigt för mig och Åsa, men torsdagar passar bättre, så vi hänger gärna på om det blir 31/5...
Jo det stämmer att onsdagar är knepigt för mig och Åsa, men torsdagar passar bättre, så vi hänger gärna på om det blir 31/5...
Quote from Lena Bjerlöw on 15 May 2007, 20:55Ja tycker vi kan ha ett lopp till i Juuuuuliiii?? Snälla? (H:)
Ja tycker vi kan ha ett lopp till i Juuuuuliiii?? Snälla? (H:)
Quote from Funbeat user on 15 May 2007, 22:1531/5 blir bra!
Karin: Är du på väg tillbaka till Sverige?
31/5 blir bra!
Karin: Är du på väg tillbaka till Sverige?
Quote from Lena Bjerlöw on 15 May 2007, 22:19Olle, japp! Eller ja har sökt lite exjobb i USA, men är ju hemma i Sverige iaf över sommaren, vad som än händer sen. Då tycker ja vi ska ha fler funbeat träffar! 🙂
Olle, japp! Eller ja har sökt lite exjobb i USA, men är ju hemma i Sverige iaf över sommaren, vad som än händer sen. Då tycker ja vi ska ha fler funbeat träffar! 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 15 May 2007, 22:29Då spikar vi torsdagen den 31/5.
Sen kan vi ta ett snack om Juli. Klart vi måste träffa Karin när hon kommer till Svedala.
Alltså vi träffas som förra gången hemma hos mig på Klockhammarsgränd 15 i villaområdet vid Hagsätra IPs östra kortsida. Från kl 1
Då spikar vi torsdagen den 31/5.
Sen kan vi ta ett snack om Juli. Klart vi måste träffa Karin när hon kommer till Svedala.
Alltså vi träffas som förra gången hemma hos mig på Klockhammarsgränd 15 i villaområdet vid Hagsätra IPs östra kortsida. Från kl 1
Quote from Fredrik Johansson on 15 May 2007, 22:38Åh vad kul! Jag är med! Ska kolla om vi kan få med några till också...
Åh vad kul! Jag är med! Ska kolla om vi kan få med några till också...
Quote from Urban Nilsson on 15 May 2007, 22:40Jag har inget emot att duscha på altanen men vad säger grannarna?
Jag har inget emot att duscha på altanen men vad säger grannarna?
Quote from Charlotte Wahlström on 15 May 2007, 23:33Va kul. Jag har tipsat grannen Jonas också så att Daniel kan få lite konkurens 🙂
Va kul. Jag har tipsat grannen Jonas också så att Daniel kan få lite konkurens 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 09:18Superskoj!
Superskoj!
Quote from Johan T on 16 May 2007, 21:23Kul, jag kommer gärna! Men Daniel kan jag inte hota, han har nog segern så gott som klar om han springer som förra gången... 🙂
Kul, jag kommer gärna! Men Daniel kan jag inte hota, han har nog segern så gott som klar om han springer som förra gången... 🙂