Quote from Urban Nilsson on 17 May 2007, 19:01Per: Pokulerade du med Olle? Jag trodde du lagt av med sådant.
http://susning.nu/Pokulera
Per: Pokulerade du med Olle? Jag trodde du lagt av med sådant.
Quote from Funbeat user on 17 May 2007, 21:30Ha ha den var bra Daniel!(t+)
Ha ha den var bra Daniel!(t+)
Quote from Fredrik Närenfors on 17 May 2007, 23:25Å fan. Å inte förväxlade jag med kopulera heller 🙂
Nä jag har nog bara tagit för givet att det innebar att sitta och samtala, kanske ofta ihop med att man drack. Tänk så fel man kan ha. Den tackar jag för.Apropå Åsas oro så kom ihåg att åtminstone jag
Å fan. Å inte förväxlade jag med kopulera heller 🙂
Nä jag har nog bara tagit för givet att det innebar att sitta och samtala, kanske ofta ihop med att man drack. Tänk så fel man kan ha. Den tackar jag för.
Apropå Åsas oro så kom ihåg att åtminstone jag
Quote from Funbeat user on 18 May 2007, 14:43Jag satsar mest på grillningen efteråt! Springa fort väntar jag helst med till en vecka senare...
Skulle jag cykla 56 mil(!!) helgen innan så skulle det nog behöva en timme för att ta mig runt 5000m, imponerande program Per!Pokulera var ett bra ord, ska
Jag satsar mest på grillningen efteråt! Springa fort väntar jag helst med till en vecka senare...
Skulle jag cykla 56 mil(!!) helgen innan så skulle det nog behöva en timme för att ta mig runt 5000m, imponerande program Per!
Pokulera var ett bra ord, ska
Quote from Viktor Wrede on 18 May 2007, 16:41Är gärna med i Åsas fart i juli!!
Är gärna med i Åsas fart i juli!!
Quote from Urban Nilsson on 18 May 2007, 19:33Mattias: Vilken snitthastighet räknar du med på grillningen? Mycket hänger ju på materialvalet.
Själv körde jag med Salsicha Falunese (falukorv) förra gången men ska våga ta mig in i östermalmshallen och köpa finkorv till torsdagen. Jag blir RUSKIGT snab
Mattias: Vilken snitthastighet räknar du med på grillningen? Mycket hänger ju på materialvalet.
Själv körde jag med Salsicha Falunese (falukorv) förra gången men ska våga ta mig in i östermalmshallen och köpa finkorv till torsdagen. Jag blir RUSKIGT snab
Quote from Urban Nilsson on 21 May 2007, 12:40Någon som vet hur väderprognosen förutspår tävlingsvädret?
Någon som vet hur väderprognosen förutspår tävlingsvädret?
Quote from Fredrik Närenfors on 21 May 2007, 15:53Vi har låtit En Sarri kolla inälvorna i en renkalv och det var bara strålande sol som gällde (H)
Vi har låtit En Sarri kolla inälvorna i en renkalv och det var bara strålande sol som gällde (H)
Quote from Urban Nilsson on 21 May 2007, 16:18Puh! Vilken tur. Mitt kaffesump sade något annat.
Puh! Vilken tur. Mitt kaffesump sade något annat.
Quote from Urban Nilsson on 28 May 2007, 10:31Det närmar sig.
Det närmar sig.