Quote from Urban Nilsson on 16 May 2007, 21:39Smicker!? Helt klart rätt metod på mig! (H:)
Jag vet ju att du tar milen på 37 så jag hakar på dig så länge jag orkar så kanske jag tar personbästa iallafall.
Smicker!? Helt klart rätt metod på mig! (H:)
Jag vet ju att du tar milen på 37 så jag hakar på dig så länge jag orkar så kanske jag tar personbästa iallafall.
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 22:19Och 1.23.09 på GBG-varvet i lördags, det tyder väl på neråt 18 på 5000 eller?:-)
Och 1.23.09 på GBG-varvet i lördags, det tyder väl på neråt 18 på 5000 eller?:-)
Quote from Fredrik Johansson on 16 May 2007, 22:26Huj huj, det här kommer att bli ett spännande race!
Kom igen ni tjejer och killar som kanske inte är riktigt lika snabba som ovanstående killar - finns det ingen som har lust att utmana mig? Jag kommer väl att harva runt på banan i en kvart efter att de
Huj huj, det här kommer att bli ett spännande race!
Kom igen ni tjejer och killar som kanske inte är riktigt lika snabba som ovanstående killar - finns det ingen som har lust att utmana mig? Jag kommer väl att harva runt på banan i en kvart efter att de
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 23:09Kan inte låta bli att imponeras av er kondition ..... *skakar på huvudet, önsketänkande*
Kan inte låta bli att imponeras av er kondition ..... *skakar på huvudet, önsketänkande*
Quote from Charlotte Wahlström on 17 May 2007, 09:51Jag har min taktik lagd. Rygg på Jonas och sedan tar jag honom i sissta svängen ;-)... eller var det första svängen och sen ett rökmoln? Vi får se 😀
Jag har min taktik lagd. Rygg på Jonas och sedan tar jag honom i sissta svängen ;-)... eller var det första svängen och sen ett rökmoln? Vi får se 😀
Quote from Funbeat user on 17 May 2007, 11:30Jag vill också vara med! Egentligen borde man springa i marathonfart veckan innan maran, fast det kan ju aldrig vara fel att träna spurten?
Jag vill också vara med! Egentligen borde man springa i marathonfart veckan innan maran, fast det kan ju aldrig vara fel att träna spurten?
Quote from Urban Nilsson on 17 May 2007, 12:10Oj! Mattias och Jonas i samma race!!! Nu börjar det bli spännande.
Oj! Mattias och Jonas i samma race!!! Nu börjar det bli spännande.
Quote from Johan T on 17 May 2007, 13:36Spännande? Vi blir varvade, Daniel! Men kul ska det bli.
Spännande? Vi blir varvade, Daniel! Men kul ska det bli.
Quote from Urban Nilsson on 17 May 2007, 18:54Ey hombre. Mattias är en generös person. Han förnedrar oss inte med föööör stor marginal eftersom han är väluppfostrad.
Ärligt talat ser jag fram emot att se er strida om förstaplatsen. Mattias knäckte LL på 2.04 och du på 2.11. Beroende på ert upplägg f
Ey hombre. Mattias är en generös person. Han förnedrar oss inte med föööör stor marginal eftersom han är väluppfostrad.
Ärligt talat ser jag fram emot att se er strida om förstaplatsen. Mattias knäckte LL på 2.04 och du på 2.11. Beroende på ert upplägg f
Quote from Fredrik Johansson on 17 May 2007, 19:00Jag hoppas verkligen att ingen blir avskräckt av att det är så många superduktiga löpare som ska springa. Det vore kul om vi blev några fler som tar det lite lugnare?? Eller ska jag behöva springa ensam de sista 10-15 minutrarna?
Förutom alla vi som ska
Jag hoppas verkligen att ingen blir avskräckt av att det är så många superduktiga löpare som ska springa. Det vore kul om vi blev några fler som tar det lite lugnare?? Eller ska jag behöva springa ensam de sista 10-15 minutrarna?
Förutom alla vi som ska