Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFunbeat Race Hagsätra IP
You need to log in to create posts and topics.

Det var nog inte många som var singlar på den här träffen. Så du är så välkommen så. Fast då kanske jag får tjejdäng 🙂 Vilket jag har en känsla av att jag får i alla fall av Jane nästa gång (t+)

Räkna med det, Per! (H)

/tjejen som ska jobba hårt för att pressa sin 5000-tid

Här är en till som är sugen på att komma med nån gång! 🙂 Verkar jättekul!

Vad kul! Alla är jättevälkomna. Hittills har vi ju kört vardagar och det kanske det blir även nästa gång, men kanske kan vi få till en lördag också om det är många som tycker att det skulle passa bättre?

Ja 🙂 Om det blir en helg eller en semesterdag så kommer jag och antagligen några till från landets västra del!

Ni verkar ha haft en mycket trevlig afton, synd att det är så långt från skåne... Får följa era eskapader här i stället 🙂

Var det nån mer än jag som blev förkyld efteråt?
Jag hade ju en tenta dagen efter och fram till den var jag helt OK. Sen på lördagen när alla spänningar började släppa så kände jag hur jag blev hängigare och hängigare. Framåt måndag hade jag över 39 grade

Stackars dig, Per. Ja, det drog lite kallt från dörren...
Och nu när värmen har kommit också - då vill man ju verkligen vara frisk.

Nä, jag har hållit mig frisk ända till igår kväll, då jag började få rejält ont i huvudet och känslan av bomull i skallen

Förkyld? Det är naturligvis körtelfeber. Vad håller ni på med på dom däringa träffarna egentligen? 😉