Quote from Fredrik Närenfors on 31 May 2007, 22:55Regnet strilade konstant. Himlen var gråtung och banan var vattentung. Hade varit i alla fall om det inte varit nån sorts gummimatta.
Åtta, jag säger åtta tuffa funbeatare dök upp och gjorde detta till en av årets verkliga höjdpunkter. Vi startade i saml
Regnet strilade konstant. Himlen var gråtung och banan var vattentung. Hade varit i alla fall om det inte varit nån sorts gummimatta.
Åtta, jag säger åtta tuffa funbeatare dök upp och gjorde detta till en av årets verkliga höjdpunkter. Vi startade i saml
Quote from Funbeat user on 31 May 2007, 23:46Grattis till alla kämpar i regenet!
Lyckades ni tända grillen och pokulera lite efter racet;)
Grattis till alla kämpar i regenet!
Lyckades ni tända grillen och pokulera lite efter racet;)
Quote from Johan T on 1 June 2007, 07:27Tack Per, och alla andra! (t+)
Tack Per, och alla andra! (t+)
Quote from Fredrik Johansson on 1 June 2007, 07:53Ja, tack Per och alla andra. Jag blir så glad! Det är så kul! Det här gör vi om! Kanske kan det bli ute i Tyresö nästa gång? Siw och jag knep sistaplatsen på tiden 29:05. Nästa gång ska vi inte bli varvade av Per!!!
Ja, tack Per och alla andra. Jag blir så glad! Det är så kul! Det här gör vi om! Kanske kan det bli ute i Tyresö nästa gång? Siw och jag knep sistaplatsen på tiden 29:05. Nästa gång ska vi inte bli varvade av Per!!!
Quote from Andreas Björklund on 1 June 2007, 09:02Tack så hjärtligt för igår, det var riktigt lyckat och jättekul!! Och som jag sade igår... Nästa gång tänker jag inte låta mig bli varvad FYRA gånger, utan nöjer mig nog med tre... 😉
Per.. Jag råkade glömma två miniflaskor i duschen.. Tar du med dem vid
Tack så hjärtligt för igår, det var riktigt lyckat och jättekul!! Och som jag sade igår... Nästa gång tänker jag inte låta mig bli varvad FYRA gånger, utan nöjer mig nog med tre... 😉
Per.. Jag råkade glömma två miniflaskor i duschen.. Tar du med dem vid
Quote from Urban Nilsson on 1 June 2007, 09:58He he he! Arg och arg. Mera imponerad. Jonas liksom flög iväg och sedan var mitt mål bara att inte bli varvad. Jag lyckades hålla Jonas rygg i sikte rätt länge men han kom ett halvt varv före mig till slut. 18:50 fick jag, Per.
Jag hade en fantastisk kvä
He he he! Arg och arg. Mera imponerad. Jonas liksom flög iväg och sedan var mitt mål bara att inte bli varvad. Jag lyckades hålla Jonas rygg i sikte rätt länge men han kom ett halvt varv före mig till slut. 18:50 fick jag, Per.
Jag hade en fantastisk kvä
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 10:05Tack för igår allihopa, det var skoj!
Min tid blev 21.11!
Tack för igår allihopa, det var skoj!
Min tid blev 21.11!
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 12:17Tack, gänget - det har varit en rolig läsning, detta (t+)
Tack, gänget - det har varit en rolig läsning, detta (t+)
Quote from Fredrik Närenfors on 1 June 2007, 19:46Jane jag har hittat flaskorna. Frågan är bara var nästa gång är 🙂
Jag ska försöka klistra in lite tider i sammandraget samt högst upp.
Det är gjort nu. Kolla om era tider blev rätt. Det här är ju officiella rekord nu och vi väntar ivrigt på att Olle fö
Jane jag har hittat flaskorna. Frågan är bara var nästa gång är 🙂
Jag ska försöka klistra in lite tider i sammandraget samt högst upp.
Det är gjort nu. Kolla om era tider blev rätt. Det här är ju officiella rekord nu och vi väntar ivrigt på att Olle fö
Quote from Fredrik Johansson on 1 June 2007, 20:42Nu finns lite bilder från Funbeat-racet upplagda för den som är nyfiken av sig:
http://www.wisborg.nu/Fotogalleri/2007/070531Funbeat/index.htmPers dotter trotsade regnet och agerade fotograf - vilket vi alla är glada för!!! Stort tack, Petronella!
Nu finns lite bilder från Funbeat-racet upplagda för den som är nyfiken av sig:
http://www.wisborg.nu/Fotogalleri/2007/070531Funbeat/index.htm
Pers dotter trotsade regnet och agerade fotograf - vilket vi alla är glada för!!! Stort tack, Petronella!