Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFunbeat Race Hagsätra IP
You need to log in to create posts and topics.

Jag funderar på att vara fotograf (och tiditagare?) istället för att löpa. Bra bilder på er alla vore väl inte helt fel?

Jag vill utmana dig Åsa (hade missat att det var nytt race på torsdag..)! 😉

Måste bara stämma av så att det funkar hemma först.. Återkommer i ärendet! =)

Per (eller någon annan som vet): Hur kuperad är rundan? Ungefär som 5:an vid Hellasgården?

Jane - löpningen sker på rundbana, på idrottsplats. Väldigt lite kuperat, alltså, om inte Per går dit innan och bygger små hinder på den röda gummimattan... 🙂

Hehehehe... Jag kom genast att tänka på vad som hände när jag gick i åttan och vi hade idrottsdag/tävling...

Vi skulle värma upp inför 100-metersloppet och skulle därför springa 2 varv runt 400-metersbanan. När vi kom till andra långsidan (dvs längst bor

*noterar*
Bänk på innersta banan...

Jane, din läbbiga avatar har väl en annan historia då? Det verkar mer åt knä-hållet än åt smalbens-hållet.

Hehehe... Jo, det är en helt annan historia och betydligt mer odramatisk! 🙂

För mycket träning på för kort tid => överbelastningsskada => strul i 2 år => operation i augusti => lååång rehab => börjat springa igen i mars! 😀

Jajamen. Nu är det snart snart dags igen.

Själv har jag värmt upp med 55 cykelmil i helgen, så nu är åtminstone pannbenet ihopsvetsat.
Som sagt så är det väldigt lite kuperat. Däremot händer det att de rullar ut fotbollsmål på banan så du får nog se upp

Petronella är en kanonduktig fotograf 🙂