Quote from Urban Nilsson on 28 May 2007, 19:50Per. Har du en parkbänk att låna mig? Jag jobbar lite på konkurrensen.
Skämt åsido. Det ska bli jättekul att ses igen.
Per. Har du en parkbänk att låna mig? Jag jobbar lite på konkurrensen.
Skämt åsido. Det ska bli jättekul att ses igen.
Quote from Fredrik Närenfors on 28 May 2007, 19:52Du kan få ett fotbollsmål Daniel. Det stoppar vem som helst (V)
Du kan få ett fotbollsmål Daniel. Det stoppar vem som helst (V)
Quote from Urban Nilsson on 28 May 2007, 19:58Mela, Peter och Silva. Kommer ni? Det vore jättekul!
Mela, Peter och Silva. Kommer ni? Det vore jättekul!
Quote from Charlotte Wahlström on 28 May 2007, 20:01Jaaa mera folk! Det blir kul. Kom igen nu.
Jaaa mera folk! Det blir kul. Kom igen nu.
Quote from Charlotte Wahlström on 28 May 2007, 20:09Per. Hur gammal är din dotter?
Jag ska försöka dra med mig sonen som är 14. Kanske kommer 11 åringen på köpet
Per. Hur gammal är din dotter?
Jag ska försöka dra med mig sonen som är 14. Kanske kommer 11 åringen på köpet
Quote from Fredrik Närenfors on 28 May 2007, 20:23Hrrmmmm. host host. Det kanske hade varit en bra upplysning :@ Hon är 10 år.
Jag editerar första inlägget.
Hrrmmmm. host host. Det kanske hade varit en bra upplysning :@ Hon är 10 år.
Jag editerar första inlägget.
Quote from Fredrik Johansson on 28 May 2007, 20:32Tja, det blir väl till å springa då och överlämna kameran till någon annan fotograf. Jane! Kul att du hänger på!
Tja, det blir väl till å springa då och överlämna kameran till någon annan fotograf. Jane! Kul att du hänger på!
Quote from Emma Sjöberg on 28 May 2007, 22:37Nää jag kan inte!! :-(:-(
Mitt bidrag till löpningen skedde förra torsdagen.. dvs Vårruset i gävle.. det får duga 🙂
Nää jag kan inte!! :-(:-(
Mitt bidrag till löpningen skedde förra torsdagen.. dvs Vårruset i gävle.. det får duga 🙂
Quote from ellen olsson on 28 May 2007, 22:40> Mitt bidrag till löpningen skedde förra torsdagen.. dvs Vårruset i gävle.. det får duga
Du har väl inte glömt att du ska springa ett riktigt lopp också?
http://www.maratonalpino.com/ (H) 😉 😀
> Mitt bidrag till löpningen skedde förra torsdagen.. dvs Vårruset i gävle.. det får duga
Du har väl inte glömt att du ska springa ett riktigt lopp också?
http://www.maratonalpino.com/ (H) 😉 😀
Quote from Funbeat user on 29 May 2007, 08:55Jag kommer med på torsdag!
Jag kommer med på torsdag!