Quote from Fredrik Närenfors on 10 May 2007, 22:50Olle och Daniel. Vad hade ni för exakta tider så anslår jag dem högst upp i tråden.
Olle och Daniel. Vad hade ni för exakta tider så anslår jag dem högst upp i tråden.
Quote from Urban Nilsson on 11 May 2007, 07:56Jag hade 19:37
Jag hade 19:37
Quote from Urban Nilsson on 11 May 2007, 07:58Jag förlägger gärna ett Funbeat race i skåne veckorna 28-30. Gärna kring Simrishamn-Kivik.
Jag förlägger gärna ett Funbeat race i skåne veckorna 28-30. Gärna kring Simrishamn-Kivik.
Quote from Funbeat user on 11 May 2007, 08:07Instämmer också om att det var kul!!
Jag fick 21 min 49 sek. Garmin visade 5.20 km.
Om diffen på 200 meter beror på att det var en liten rundbana eller att man faktiskt kutar något längre än 5000 meter vet jag inte. Förmodligen både och 🙂
Instämmer också om att det var kul!!
Jag fick 21 min 49 sek. Garmin visade 5.20 km.
Om diffen på 200 meter beror på att det var en liten rundbana eller att man faktiskt kutar något längre än 5000 meter vet jag inte. Förmodligen både och 🙂
Quote from Fredrik Johansson on 11 May 2007, 08:13Vad kul att ni hade kul! Jag hade velat vara med!!! Kommer nästa gång som sagt, bara jag kan. Kanske det ka bli före sommarens intåg? Då behöver du inte bli sist heller, Per, för då kanske jag kniper den hedervärda platsen. 😉
Vad kul att ni hade kul! Jag hade velat vara med!!! Kommer nästa gång som sagt, bara jag kan. Kanske det ka bli före sommarens intåg? Då behöver du inte bli sist heller, Per, för då kanske jag kniper den hedervärda platsen. 😉
Quote from Funbeat user on 11 May 2007, 11:30Låter som att ni hade jätteskoj, men så fort ni springer! Då kan man ju inte hänga på. Får nog jobba på farten lite, om det blir av någon mer gång och om man är välkommen 🙂
Låter som att ni hade jätteskoj, men så fort ni springer! Då kan man ju inte hänga på. Får nog jobba på farten lite, om det blir av någon mer gång och om man är välkommen 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 11 May 2007, 17:09Det är klart vi ska göra om det och alla är välkomna.
Ni kan väl börja komma med förslag på tider så kan vi se om vi kan få med så många som möjligt. Helst före sommaren tycker jag.Jag anslår tider och placeringar i första inlägget högst upp.
Det är klart vi ska göra om det och alla är välkomna.
Ni kan väl börja komma med förslag på tider så kan vi se om vi kan få med så många som möjligt. Helst före sommaren tycker jag.
Jag anslår tider och placeringar i första inlägget högst upp.
Quote from Kicki K on 13 May 2007, 21:01förstår att jag verkligen missa något. trist
Trodde jag skulle landa på arlanda på dagen men det blev mitti natten samma dag:-(
förstår att jag verkligen missa något. trist
Trodde jag skulle landa på arlanda på dagen men det blev mitti natten samma dag:-(
Quote from Fredrik Närenfors on 13 May 2007, 21:12Synd Mike, vi undrade vart du tog vägen. Men det går ju fler tåg.
Synd Mike, vi undrade vart du tog vägen. Men det går ju fler tåg.
Quote from Fredrik Närenfors on 15 May 2007, 12:53OK. Nästa tåg är på ingång. Alltså dags för semifinaler och ni som var seedade i första omgången har nu chansen.
Efter lite pokulerande med Olle så föreslår vi onsdagen den 30 eller torsdagen den 31/5. Samling från 18.00. Start när alla är redo.
Jag för
OK. Nästa tåg är på ingång. Alltså dags för semifinaler och ni som var seedade i första omgången har nu chansen.
Efter lite pokulerande med Olle så föreslår vi onsdagen den 30 eller torsdagen den 31/5. Samling från 18.00. Start när alla är redo.
Jag för