Quote from Guest on 3 October 2008, 13:38Förra året var det en massa funbeat-race både på bana och terrängspår. Borde vi inte ha ett i år också? Poängen är såklart mer att träffa människorna bakom funbeat-avatarerna än att springa fort. 🙂
Förra året var det en massa funbeat-race både på bana och terrängspår. Borde vi inte ha ett i år också? Poängen är såklart mer att träffa människorna bakom funbeat-avatarerna än att springa fort. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 3 October 2008, 13:48Stockhom? Vardag? Jag är på!
Stockhom? Vardag? Jag är på!
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 13:50Umeå? Vardag som helgdag? Jag är på.
Umeå? Vardag som helgdag? Jag är på.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 13:54Skulle vara kul, jag är med om jag är hemma !
Skulle vara kul, jag är med om jag är hemma !
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 13:56Nämen Ingmari! Vi som hade så många förslag till dig, det e bara att göra Stockholm igen. Komsi komsi.
Edit: kan jag vinna fler bullar på nya förslag?
Nämen Ingmari! Vi som hade så många förslag till dig, det e bara att göra Stockholm igen. Komsi komsi.
Edit: kan jag vinna fler bullar på nya förslag?
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 13:59Kul! Jag är med bara det är i regionen...
Kul! Jag är med bara det är i regionen...
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 14:09Jag tycker absolut att man ska ha Funbeat-race på flera orter än Stockholm! Funderade först på att skriva Stockholm i trådnamnet, men då uteluter man ju alla andra. Ingmari, bra att du tar initiativ till ett i Umeå! Och ni andra, var inte rädda att skriva
Jag tycker absolut att man ska ha Funbeat-race på flera orter än Stockholm! Funderade först på att skriva Stockholm i trådnamnet, men då uteluter man ju alla andra. Ingmari, bra att du tar initiativ till ett i Umeå! Och ni andra, var inte rädda att skriva
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 14:09Akkurat en onsdag??
Akkurat en onsdag??
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 14:54Oslo - någon? 🙂
Oslo - någon? 🙂
Quote from Johan T on 3 October 2008, 15:01Jag är med om det blir en passande tid i Stockholmstrakten. (t+)
Gärna slutet av oktober.
Jag är med om det blir en passande tid i Stockholmstrakten. (t+)
Gärna slutet av oktober.