Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 19:53Komsikomsikomsi Maria! Jag har sagt det förr och jag säger det igen. 😀
Komsikomsikomsi Maria! Jag har sagt det förr och jag säger det igen. 😀
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 19:54haha (L)
haha (L)
Quote from Elias Engqvist on 4 October 2008, 10:09mattias: ja tyvärr bara mån-tor. bor eg. I dalarna men veckopendlar... Men funkar inte vardag efter jobbet så får ni väl försöka ha kul utan mig 🙂
mattias: ja tyvärr bara mån-tor. bor eg. I dalarna men veckopendlar... Men funkar inte vardag efter jobbet så får ni väl försöka ha kul utan mig 🙂
Quote from Viktor Wrede on 4 October 2008, 10:15Jag vill gärna hänga på oxå men allt beror på tid och plats. Veckodag är uteslutet för min del samt helgen med Rosa bandetspinningen 25/10 då jag BARA cyklar - inget annat:-)!!
Jag vill gärna hänga på oxå men allt beror på tid och plats. Veckodag är uteslutet för min del samt helgen med Rosa bandetspinningen 25/10 då jag BARA cyklar - inget annat:-)!!
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 10:41Kul idé!
Ursvik har ju fina spår...
Kul idé!
Ursvik har ju fina spår...
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 19:03Visst! Jag är med om tiden funkar och det gör det säkrast om det blir en lör- eller söndag framöver (Stockholmsgänget).
Visst! Jag är med om tiden funkar och det gör det säkrast om det blir en lör- eller söndag framöver (Stockholmsgänget).
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 19:16Jag är gärna med på ett race i Stockholm 🙂
Jag är gärna med på ett race i Stockholm 🙂
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 20:40Låter som en kul idé, hoppas på Ursvik. Vore kanon ifall det blir en lördag, jag (och kanske flera med mig) har ju Team Sthlm Marathon som går på söndagarna fr o m vecka 43.
Låter som en kul idé, hoppas på Ursvik. Vore kanon ifall det blir en lördag, jag (och kanske flera med mig) har ju Team Sthlm Marathon som går på söndagarna fr o m vecka 43.
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 15:20Stockholm hade varit roligt.
Stockholm hade varit roligt.
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 17:10De allra flesta har varit i Ursvik. Inte riktigt så många besöker Hellas regelbundet. Alltså Hellas.
De allra flesta har varit i Ursvik. Inte riktigt så många besöker Hellas regelbundet. Alltså Hellas.