Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 15:58Jag ska absolut försöka vara med. Det finns en risk att jag inte kommer att kunna springa, men då får jag vara funktionär istället.
Jag ska absolut försöka vara med. Det finns en risk att jag inte kommer att kunna springa, men då får jag vara funktionär istället.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 16:26Vi får väl fixa en träff i Malmö/Lundtrakten också då. Kan försöka dra i det i slutet av månaden om ingen annan är sugen.
Vi får väl fixa en träff i Malmö/Lundtrakten också då. Kan försöka dra i det i slutet av månaden om ingen annan är sugen.
Quote from Bjarne Lewin on 3 October 2008, 16:52Gärna en träff i Malmö-Lund trakten! Jag kan jämna helger!
Gärna en träff i Malmö-Lund trakten! Jag kan jämna helger!
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 17:47Pah! Jag säger; Gotland! 🙂
Pah! Jag säger; Gotland! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 19:26Jag tycker Ursvik låter kul. Det har väl varit FB-träffar söder om stan tidigare?
(sumpanbo) 😀
Jag tycker Ursvik låter kul. Det har väl varit FB-träffar söder om stan tidigare?
(sumpanbo) 😀
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 19:35Men finns det nån bra plats för lite grillning i Ursvik? Hellas har ju grillplats vid tennisbanorna annars.
Men finns det nån bra plats för lite grillning i Ursvik? Hellas har ju grillplats vid tennisbanorna annars.
Quote from mårten jansson on 3 October 2008, 19:42Gärna träff i malmö-lund.. men inte rosa bandet helgen (som ju är i slutet av månaden)!
Gärna träff i malmö-lund.. men inte rosa bandet helgen (som ju är i slutet av månaden)!
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 19:46Japp - tom ved finns att få. Även duschar och omklädningsrum om behov finns för det. 🙂
http://www.sundbyberg.se/kulturfritid/idrottfriluftsliv/ursviksmotionsgard.4.1af33d6f5bc512c717fff21978.html
Japp - tom ved finns att få. Även duschar och omklädningsrum om behov finns för det. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 19:47håller med Denize
håller med Denize
Quote from Bjarne Lewin on 3 October 2008, 19:53första helgen i november då??
första helgen i november då??