Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 22:03Skulle helst testa Ursvik som jag inte sprungit, men Allhelgonahelgen är det lov och då vankas det utflykt med familjen. Köra samtidigt som andra känns lite "reservplan" så jag skulle hellre se Ursvik eller Hellas ett annat datum, men då med ursvik som fa
Skulle helst testa Ursvik som jag inte sprungit, men Allhelgonahelgen är det lov och då vankas det utflykt med familjen. Köra samtidigt som andra känns lite "reservplan" så jag skulle hellre se Ursvik eller Hellas ett annat datum, men då med ursvik som fa
Quote from Lena Bjerlöw on 5 October 2008, 22:09Jag röstar på Ursvik allhelgona, som är 1 nov va?
Jag röstar på Ursvik allhelgona, som är 1 nov va?
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 23:20Röstar på Ursvik, kanske ska inkludera Halloween-tema. Lyckas man med utklädningen kan det bli riktigt bra fart på medlöparna 😉
Röstar på Ursvik, kanske ska inkludera Halloween-tema. Lyckas man med utklädningen kan det bli riktigt bra fart på medlöparna 😉
Quote from Lotta Lindström on 5 October 2008, 23:22Nä, nä... Blanda inte ihop allhelgona med haloween. Ska ni ha haloweenkostym är det 31 oktober som gäller.
Nä, nä... Blanda inte ihop allhelgona med haloween. Ska ni ha haloweenkostym är det 31 oktober som gäller.
Quote from Bjarne Lewin on 6 October 2008, 01:21Ny modell av hare...
Ny modell av hare...
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 05:24Om jag inte har barnen så är jag på oavsett plats.
Om jag springer det återstår att se. Min form nu; odefinierbar!
Om jag inte har barnen så är jag på oavsett plats.
Om jag springer det återstår att se. Min form nu; odefinierbar!
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 08:20Jag röstar på Skatås! 😀
Jag röstar på Skatås! 😀
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 08:38Om man är lite flexibel så kan man behålla kostymen på från dagen innan och bara snöra på sig skorna och vips - garanterad mjölksyra hos övriga löpare.
Om man är lite flexibel så kan man behålla kostymen på från dagen innan och bara snöra på sig skorna och vips - garanterad mjölksyra hos övriga löpare.
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 14:42Någon stans mitt i Västergötland då??? (Västragötaland 😉 )
Någon stans mitt i Västergötland då??? (Västragötaland 😉 )
Quote from Jan Lundquist on 6 October 2008, 15:06Örebro är centralt och bra 🙂
Örebro är centralt och bra 🙂