Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 15:49För att inte tala om Motala, hehe.
Fast från Motala är det ju inte så långt till Örebro heller iofs 😀
För att inte tala om Motala, hehe.
Fast från Motala är det ju inte så långt till Örebro heller iofs 😀
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 16:20Om det ska löpas i Närke blir Ringsberg bra.
Om det ska löpas i Närke blir Ringsberg bra.
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 18:50Anders S - kan bara säga att jag håller med dig. Om det finns fler intressenter ifrån Götet får vi starta en ny tråd....
Anders S - kan bara säga att jag håller med dig. Om det finns fler intressenter ifrån Götet får vi starta en ny tråd....
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 19:38Jag kan också tänka mig Skatås!
Jag kan också tänka mig Skatås!
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 19:58Hellas eller Ursvik, båda går bra för mig.
Skatås? - ligger inte det i Roslagen?
Hellas eller Ursvik, båda går bra för mig.
Skatås? - ligger inte det i Roslagen?
Quote from ellen olsson on 6 October 2008, 19:59Skatås ligger där det ska ligga - i Göteborg.
Skatås ligger där det ska ligga - i Göteborg.
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 20:00Det hade varit trevligt. Det var lääääängesedan jag kutade i Skatås. Jag har annan träning på tis, tors och fredagar. Men annars!! (H)
Det hade varit trevligt. Det var lääääängesedan jag kutade i Skatås. Jag har annan träning på tis, tors och fredagar. Men annars!! (H)
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 20:44Skatås blir jättebra, dyker självklart upp om det blir race där !
Skatås blir jättebra, dyker självklart upp om det blir race där !
Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 06:56Skatås låter kul.
Bestäm datum, tid och plats så syns vi.
Skatås låter kul.
Bestäm datum, tid och plats så syns vi.
Quote from Fredric Lagerström on 7 October 2008, 08:40Jag är absolut på Skatås bara rehabben av min fot går planenligt.
(t+). Är Skatåstråden startad?
Jag är absolut på Skatås bara rehabben av min fot går planenligt.
(t+). Är Skatåstråden startad?