Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 10:48Låter urkul.
Ursvik är trevlig, aldrig varit i Hellas.
Men det funkar kanske det också.
Det är väl datumet som är lite si o så.
Ska kolla o återkomma.
Vem drar och håller i det?
Jag hinner inte själv, men deltar gärna.
Låter urkul.
Ursvik är trevlig, aldrig varit i Hellas.
Men det funkar kanske det också.
Det är väl datumet som är lite si o så.
Ska kolla o återkomma.
Vem drar och håller i det?
Jag hinner inte själv, men deltar gärna.
Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 20:50Jag tycker Ursvik blir bäst men Hellas funkar väl oxå. Har iof inte varit där på över 20 år...
Jag tycker Ursvik blir bäst men Hellas funkar väl oxå. Har iof inte varit där på över 20 år...
Quote from Björn Eriksson on 7 October 2008, 21:17Jag vill också vara med!
Stockholm is the shit.
men det finns två men:
jag är kanske inte den snabbaste när jag springer direkt
och
de helger ni pratar om befinner jag mig i Indien (åhhh vad synd det är om mig (H:)
Jag vill också vara med!
Stockholm is the shit.
men det finns två men:
jag är kanske inte den snabbaste när jag springer direkt
och
de helger ni pratar om befinner jag mig i Indien (åhhh vad synd det är om mig (H:)
Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 21:43Jag är på om det blir i Örebro. 🙂
Jag är på om det blir i Örebro. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 22:24Hänger oxå på om det blir något i Örebro 🙂
Hänger oxå på om det blir något i Örebro 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 22:25Hänger på om det blir nåt i Indien. (t+)
Hänger på om det blir nåt i Indien. (t+)
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 20:08Oj, dog den här tråden.
Jag vill också vara med i Indien! 🙂
För Stockholmsgänget:
Poängen med ett Funbeat-race är egentligen att ingen behöver dra i det. Hur funkar det med grillmöjligheterna, det finns en grillplats direkt efter start va? Behöver m
Oj, dog den här tråden.
Jag vill också vara med i Indien! 🙂
För Stockholmsgänget:
Poängen med ett Funbeat-race är egentligen att ingen behöver dra i det. Hur funkar det med grillmöjligheterna, det finns en grillplats direkt efter start va? Behöver m
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 20:48Men var skall vi vara?
Men var skall vi vara?
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 20:52Alby hade ju bastu, dusch och grillplats. Vi är bortskämda nu!
Alby hade ju bastu, dusch och grillplats. Vi är bortskämda nu!
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 22:11Röstningen gav Ursvik. Finns det bastu där? Dusch i alla fall. Distans, Gröna 10 km?
Röstningen gav Ursvik. Finns det bastu där? Dusch i alla fall. Distans, Gröna 10 km?