Quote from Jonas Täng on 18 September 2006, 09:29So close but yet so far away. Jag kommer att vara ganska nära men ändå inte! 25-mannaorienteringen går den 7/10 vid Visättra sportcenter. Ska ni inte komma dit och springa i skogen i stället? 🙂
So close but yet so far away. Jag kommer att vara ganska nära men ändå inte! 25-mannaorienteringen går den 7/10 vid Visättra sportcenter. Ska ni inte komma dit och springa i skogen i stället? 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2006, 10:31Är det fler som skulle vilja cykla?
Är det fler som skulle vilja cykla?
Quote from Christian Strömberg on 18 September 2006, 12:30Jag har 6 i mitt gäng som enbart vill cykla, skyller på diverse trasiga knän, övervikt??, tråkigt osv.
Själv vill jag vara med på lpet men skulle tycka att det vore roligt att få med grabbarna oxå nu när jag har propagerat för sidan sen januari och fakti
Jag har 6 i mitt gäng som enbart vill cykla, skyller på diverse trasiga knän, övervikt??, tråkigt osv.
Själv vill jag vara med på lpet men skulle tycka att det vore roligt att få med grabbarna oxå nu när jag har propagerat för sidan sen januari och fakti
Quote from Panama B on 18 September 2006, 12:48Riding Solo in Hellas
http://www.youtube.com/watch?v=KHkxA6Blv9Y
Riding Solo in Hellas
Quote from Fredrik Närenfors on 18 September 2006, 20:07Nä det blir alldeles för överorganiserat om vi ska cykla också. Jag har cyklat nog i år och behöver inga mer lopp. Låt det vara som du tänkt dig från början så får var och en som vill springa göra det och resten bara komma dit och heja. Att cykla dit är h
Nä det blir alldeles för överorganiserat om vi ska cykla också. Jag har cyklat nog i år och behöver inga mer lopp. Låt det vara som du tänkt dig från början så får var och en som vill springa göra det och resten bara komma dit och heja. Att cykla dit är h
Quote from ellen olsson on 18 September 2006, 20:462-3 varv med MTB kanske? 😉
2-3 varv med MTB kanske? 😉
Quote from Emma Sjöberg on 20 September 2006, 10:28Nu gör vi det enkelt..
De som vill springa springer.. de som vill cykla cyklar..
De som vill fika fikar, de som vill.. tja ni förstår! 🙂Kanske en triathlon a la Funbeat.. cykla, springa, fika 🙂
Nu gör vi det enkelt..
De som vill springa springer.. de som vill cykla cyklar..
De som vill fika fikar, de som vill.. tja ni förstår! 🙂
Kanske en triathlon a la Funbeat.. cykla, springa, fika 🙂
Quote from Lotta Lindström on 20 September 2006, 18:10Eller fika, äta, fika igen... 🙂
Eller fika, äta, fika igen... 🙂
Quote from Christian Strömberg on 20 September 2006, 20:55Triathlon 🙂 Ja det var ju skitbra då kan vi andra som faktiskt kan både springa o cykla och framförallt fika glänsa lite. JaG E JÄTTEDUKTIG PÅ ATT FIKA !
Triathlon 🙂 Ja det var ju skitbra då kan vi andra som faktiskt kan både springa o cykla och framförallt fika glänsa lite. JaG E JÄTTEDUKTIG PÅ ATT FIKA !
Quote from Funbeat user on 24 September 2006, 19:33Haha! Vilka härliga diskussioner.
Jag tycker nog också vi ska ha cykling också! Förutom massa fika förstås 🙂
Kom ihåg: Fika morgon, middag, kväll - gör dig någolunda snäll!!
Haha! Vilka härliga diskussioner.
Jag tycker nog också vi ska ha cykling också! Förutom massa fika förstås 🙂
Kom ihåg: Fika morgon, middag, kväll - gör dig någolunda snäll!!