Quote from Zsuzsi Zsédely on 27 September 2006, 11:33F-n att jag är upptagen och att det inte blev en helg!
Men jag hopas det går fler tåg!
Jag får väl ta tag i den här biten nästa år då, så Fredrik och vi får vara med och fika också!
Hoppas vi lyckas bättre med träffar här än i Piggis!
Jag gillar Hellas! J
F-n att jag är upptagen och att det inte blev en helg!
Men jag hopas det går fler tåg!
Jag får väl ta tag i den här biten nästa år då, så Fredrik och vi får vara med och fika också!
Hoppas vi lyckas bättre med träffar här än i Piggis!
Jag gillar Hellas! J
Quote from Funbeat user on 27 September 2006, 23:25>>Jag har ett präktigt ärr på vänster pekfinger, som är ett minne därifrån! Det är nog närmare 35 år gammalt nu!
Men du kan ju inte skriva sådär utan att sen BERÄTTA, fattaruväl.
>>Jag har ett präktigt ärr på vänster pekfinger, som är ett minne därifrån! Det är nog närmare 35 år gammalt nu!
Men du kan ju inte skriva sådär utan att sen BERÄTTA, fattaruväl.
Quote from Zsuzsi Zsédely on 28 September 2006, 09:44Här följer den sanna berättelsen om gossen Jon-Eriks äventyr med kniven, en försommardag under det tidiga 70-talet........
Som ett litet snällt gossebarn på 10-11 , kanske 12 år, tog jag en vacker försommardag cykeln hemifrån Bagarmossen till Hellas.
I b
Här följer den sanna berättelsen om gossen Jon-Eriks äventyr med kniven, en försommardag under det tidiga 70-talet........
Som ett litet snällt gossebarn på 10-11 , kanske 12 år, tog jag en vacker försommardag cykeln hemifrån Bagarmossen till Hellas.
I b
Quote from Christer Gustavsson on 28 September 2006, 12:47"Jag blev sedermera en hejare på att skilja höger och vänster!
Jag behövde bara känna var ärret var, så visste jag var höger och vänster var!"Precis så lärde jag mig också höger och vänster (och hur man gör när man räcker långfinger... *asg*). Har ett p
"Jag blev sedermera en hejare på att skilja höger och vänster!
Jag behövde bara känna var ärret var, så visste jag var höger och vänster var!"
Precis så lärde jag mig också höger och vänster (och hur man gör när man räcker långfinger... *asg*). Har ett p
Quote from Lena O on 28 September 2006, 14:15Behöver man inte bara komma ihåg den ena? Då kan man utesluta den andra ;O)
Behöver man inte bara komma ihåg den ena? Då kan man utesluta den andra ;O)
Quote from Funbeat user on 28 September 2006, 16:27Men är inte det märkligt...
Jag hade ungefär samma rabalder med en nyinköpt kniv. Samma späda ålder. Samma finger fast fingertoppen, som mer än 30 år senare fortfarande är sned. Jag tror jag hade ägt den fina Morakniven 20 minuter. Blödde ner granntantens
Men är inte det märkligt...
Jag hade ungefär samma rabalder med en nyinköpt kniv. Samma späda ålder. Samma finger fast fingertoppen, som mer än 30 år senare fortfarande är sned. Jag tror jag hade ägt den fina Morakniven 20 minuter. Blödde ner granntantens
Quote from Zsuzsi Zsédely on 28 September 2006, 16:57Det är nog många herrar som har ärr på fingrarna och annorstädes! Det är en del i livets hårda skola!
Men du var inte på Hellasgården va?
Det är nog många herrar som har ärr på fingrarna och annorstädes! Det är en del i livets hårda skola!
Men du var inte på Hellasgården va?
Quote from Funbeat user on 28 September 2006, 17:31Nä det var i de värmländska tassemarkerna min barndoms synder utspelade sej. Ack ja...
Nä det var i de värmländska tassemarkerna min barndoms synder utspelade sej. Ack ja...
Quote from Zsuzsi Zsédely on 28 September 2006, 17:48I de djupa värmländska skogarna bland skogsrår, vättar och svedjefinnar, med röken ifrån milorna liggande tätt över marken.....
I de djupa värmländska skogarna bland skogsrår, vättar och svedjefinnar, med röken ifrån milorna liggande tätt över marken.....
Quote from Urban Nilsson on 28 September 2006, 18:11Höger är ju den hand där tummen pekar åt vänster...
Höger är ju den hand där tummen pekar åt vänster...