Quote from Zsuzsi Zsédely on 28 September 2006, 18:38Inte min! 🙂
Inte min! 🙂
Quote from Lotta Lindström on 28 September 2006, 22:33>Har ett praktfullt ärr på höger långfinger som jag fick i åttaårsåldern när pappa klämde mina fingarar i en bildörr.
Har inget ärr men dock ett krokigt långfinger sedan mormors ytterdörr blåste igen med mina fingrar emellan. Det måste vara 20 år sen men
>Har ett praktfullt ärr på höger långfinger som jag fick i åttaårsåldern när pappa klämde mina fingarar i en bildörr.
Har inget ärr men dock ett krokigt långfinger sedan mormors ytterdörr blåste igen med mina fingrar emellan. Det måste vara 20 år sen men
Quote from Stefan Estnell on 28 September 2006, 22:39Mitt högra ringfinger hamnade i en motionscykel när jag ännu var så liten att jag kröp om kring. Pappa skulle vara duktig och konditionsträna lite medans han såg efter mig. Han trampade loss på sin motionscykel medans jag pysslade med mitt på golvet. Vips
Mitt högra ringfinger hamnade i en motionscykel när jag ännu var så liten att jag kröp om kring. Pappa skulle vara duktig och konditionsträna lite medans han såg efter mig. Han trampade loss på sin motionscykel medans jag pysslade med mitt på golvet. Vips
Quote from Jan Lundquist on 29 September 2006, 08:06Är det inte läge att starta en ny tråd om skador i barndomen? Den här börjar bli nedlusad med inlägg som inte har ett dugg med träffen att göra 🙁
Är det inte läge att starta en ny tråd om skador i barndomen? Den här börjar bli nedlusad med inlägg som inte har ett dugg med träffen att göra 🙁
Quote from Lotta Lindström on 29 September 2006, 13:56Det är väl det som brukar hända med trådarna - att dom liksom byter ämne...
Det är väl det som brukar hända med trådarna - att dom liksom byter ämne...
Quote from Christian Strömberg on 29 September 2006, 14:11... innan vi gör det så ska jag oxå bara berätta att jag när jag var i 7 års åldern oxå fastnade i en bildörr. Fast jag slängde igen dörren själv varpå pappa började köra iväg med bilen o hela mig. Bankade på fönstret för att få honom att stanna varpå han
... innan vi gör det så ska jag oxå bara berätta att jag när jag var i 7 års åldern oxå fastnade i en bildörr. Fast jag slängde igen dörren själv varpå pappa började köra iväg med bilen o hela mig. Bankade på fönstret för att få honom att stanna varpå han
Quote from Emma Sjöberg on 30 September 2006, 11:20Jameahallå!!
Det blir alltså en "gren" till på träffen.. Vem har värsta ärret/historien 🙂
Jameahallå!!
Det blir alltså en "gren" till på träffen.. Vem har värsta ärret/historien 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 30 September 2006, 12:51Jag siktar på pallplats. Som vanligt 🙂
Jag siktar på pallplats. Som vanligt 🙂
Quote from Lena O on 30 September 2006, 14:31Silva:
Oj, något som jag äntligen har chansen att vinna på 😉
Silva:
Oj, något som jag äntligen har chansen att vinna på 😉
Quote from Lotta Lindström on 30 September 2006, 15:11Så synd att jag inte kan komma. Annars skulle jag nog också ha en chans. Jag är nämligen världsbäst på att göra illa mig. Man har väl inte ansvar för scouternas sjukvårdslåda för intet... 🙂
Så synd att jag inte kan komma. Annars skulle jag nog också ha en chans. Jag är nämligen världsbäst på att göra illa mig. Man har väl inte ansvar för scouternas sjukvårdslåda för intet... 🙂