Quote from Guest on 27 November 2011, 21:25Hösten 2008 var vi några galningar som fick för oss att börja springa varje dag, inspirerad av det amerikanska fenomenet "Streak Running" Själv klarade jag en oavbruten streak på 120 dagar, sedan fick det vara nog.
Det häftiga är att gruppen har överlev
Hösten 2008 var vi några galningar som fick för oss att börja springa varje dag, inspirerad av det amerikanska fenomenet "Streak Running" Själv klarade jag en oavbruten streak på 120 dagar, sedan fick det vara nog.
Det häftiga är att gruppen har överlev
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 21:35Gömde länken till gruppen: http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1465
Skriv en blänkare i tråden Upprop december 2011 om du är med.
Gömde länken till gruppen: http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1465
Skriv en blänkare i tråden Upprop december 2011 om du är med.
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 23:27Åhh, vad roligt, hoppas det blir fart på streakgruppen igen! Jag lovade mig själv efter mitt streak-år att ALDRIG göra om det och det löftet tänker jag hålla, men jag måste säga att jag är lite lockad att anmäla mig för upprop den 1 dec.
Till alla som f
Åhh, vad roligt, hoppas det blir fart på streakgruppen igen! Jag lovade mig själv efter mitt streak-år att ALDRIG göra om det och det löftet tänker jag hålla, men jag måste säga att jag är lite lockad att anmäla mig för upprop den 1 dec.
Till alla som f
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 00:08Då blir det till att försöka sig på det, fast från och med 1Jan 2012.
Då blir det till att försöka sig på det, fast från och med 1Jan 2012.
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 06:52Per, så roligt!! (t+)
Emelie, så himla kul att läsa. Jag kände också blandat "det var det roligaste jag gjort"/"aldrig mer". Jag ger det en månad till att börja med sen får vi se. Fast det är klart, om Per hoppar på efter nyår så kan man ju inte banga...
Per, så roligt!! (t+)
Emelie, så himla kul att läsa. Jag kände också blandat "det var det roligaste jag gjort"/"aldrig mer". Jag ger det en månad till att börja med sen får vi se. Fast det är klart, om Per hoppar på efter nyår så kan man ju inte banga...
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 16:17Det var bland det roligaste jag gjort (330 dagar), men nu tränar/tävlar jag alldeles för mycket och måste ha mina "vilodagar" utan löpning.
Annars hade jag gått med
Lycka till 🙂
Det var bland det roligaste jag gjort (330 dagar), men nu tränar/tävlar jag alldeles för mycket och måste ha mina "vilodagar" utan löpning.
Annars hade jag gått med
Lycka till 🙂
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 16:26Ah, vad jag velar!
Ska kanske testa för att se om regelbundenheten är bra för mig. Körde 35 dagar förra sommaren, det inte alls jobbigt att få till passen (sprang ut efter min födelsedagsfest kl. 23.00) och kroppen höll. Mörkret och underlaget blir en ut
Ah, vad jag velar!
Ska kanske testa för att se om regelbundenheten är bra för mig. Körde 35 dagar förra sommaren, det inte alls jobbigt att få till passen (sprang ut efter min födelsedagsfest kl. 23.00) och kroppen höll. Mörkret och underlaget blir en ut
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 17:22JA! Jag vill vara med! Om ALL springning - även långsamt och på löpband räknas? Ligger helt i linje med mina ambitioner att komma igång på allvar igen.
Låter jättekul!
Är det OK långsamt och även löpband? Då anmäler jag mig till gruppen på stört 🙂
JA! Jag vill vara med! Om ALL springning - även långsamt och på löpband räknas? Ligger helt i linje med mina ambitioner att komma igång på allvar igen.
Låter jättekul!
Är det OK långsamt och även löpband? Då anmäler jag mig till gruppen på stört 🙂
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 18:29Kul att det blir liv här igen! Det var en av de roligaste löpaktiviteter jag testat (372). Sammanhållningen, alla roliga historier som vi fick vara med om, den allmänna förstärkningen av löpandet och den mentala förmågan. Och inte minst möjligheten att be
Kul att det blir liv här igen! Det var en av de roligaste löpaktiviteter jag testat (372). Sammanhållningen, alla roliga historier som vi fick vara med om, den allmänna förstärkningen av löpandet och den mentala förmågan. Och inte minst möjligheten att be
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 19:18Haha...jag ja förstår ju att Janne Ramström måste träna mera eftersom han tydligen fick riktigt med pisk av en gammal gubbe under Stockholm Marathon förra året...hehehe.
Roligt det året då du var med ändå Janne å speciellt typ den kuliga års-supen med Pet
Haha...jag ja förstår ju att Janne Ramström måste träna mera eftersom han tydligen fick riktigt med pisk av en gammal gubbe under Stockholm Marathon förra året...hehehe.
Roligt det året då du var med ändå Janne å speciellt typ den kuliga års-supen med Pet