Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 19:31Vad kul, då blir vi ett gäng!! Fantastiskt kul också att höra ifrån er gamlingar (ja inte till åldern utan streaken förstås :-))
Mona, självklart gills all slags löpning, även långsam, även löpband! Även löpning/promenad gills sålänge man springer samman
Vad kul, då blir vi ett gäng!! Fantastiskt kul också att höra ifrån er gamlingar (ja inte till åldern utan streaken förstås :-))
Mona, självklart gills all slags löpning, även långsam, även löpband! Även löpning/promenad gills sålänge man springer samman
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 20:19Denna gång är jag verkligen med! Var sugen för nåt år sen, men hade inte tillräckligt med löpvana/motivation då för att verkligen genomföra det. Nu är dock löpningen lika nödvändig för mig som det är att andas, dvs utan löpningen fungerar jag inte alls (l
Denna gång är jag verkligen med! Var sugen för nåt år sen, men hade inte tillräckligt med löpvana/motivation då för att verkligen genomföra det. Nu är dock löpningen lika nödvändig för mig som det är att andas, dvs utan löpningen fungerar jag inte alls (l
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 23:02Hurra Gerda! Vilket gäng vi blir!
Hurra Gerda! Vilket gäng vi blir!
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 09:04Jag är lite svag för sådana här grejer, har nåt litet tvångsmässigt drag som tänder till i de här lägena 🙂 Avskyr att frysa, har aldrig sprungit på vintern och är inne i en riktigt dålig period just nu träningsmässigt... Men just därför kanske jag ska h
Jag är lite svag för sådana här grejer, har nåt litet tvångsmässigt drag som tänder till i de här lägena 🙂 Avskyr att frysa, har aldrig sprungit på vintern och är inne i en riktigt dålig period just nu träningsmässigt... Men just därför kanske jag ska h
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 10:02Maria, adventskalender, vilken fantastisk idé.
Maria, adventskalender, vilken fantastisk idé.
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 10:26Tack!
..nu blev jag nog tvungen att genomföra det också. 😉
Tack!
..nu blev jag nog tvungen att genomföra det också. 😉
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 11:15Min första tanke vad " nej det klarar aldrig jag". Men när man tänker efter så är det kanske möjligt.
Men hur gör ni när ni blir sjuka?
Mitt största problem är att jag i helgen ska på övning med hemvärnets ungdomsavdelning. Dock som instrukör men från
Min första tanke vad " nej det klarar aldrig jag". Men när man tänker efter så är det kanske möjligt.
Men hur gör ni när ni blir sjuka?
Mitt största problem är att jag i helgen ska på övning med hemvärnets ungdomsavdelning. Dock som instrukör men från
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 12:36Avdelning, förflyttning framåt 1km med språng. Verkställ!
Avdelning, förflyttning framåt 1km med språng. Verkställ!
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 18:37@Martina: det är då man måste ta fram sin fantasi, (om du nu inte hinner innan).
Jag vet ju inte vad ni ska ha för övning men jag kan se massor med olika varianter på löpning skogen.
Man måste inte byta om för att springa 1km.
Framryckning mot fi, då blir
@Martina: det är då man måste ta fram sin fantasi, (om du nu inte hinner innan).
Jag vet ju inte vad ni ska ha för övning men jag kan se massor med olika varianter på löpning skogen.
Man måste inte byta om för att springa 1km.
Framryckning mot fi, då blir
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 18:40Hej Martina, fattar precis hur du känner. Du ska veta att en stor del av tjusningen med den här utmaningen är just att klura ut hur man ska få ihop sin kilometer trots knepig situation. Vet att åtminstone Kristina fick ta en runda businessklädd i högklack
Hej Martina, fattar precis hur du känner. Du ska veta att en stor del av tjusningen med den här utmaningen är just att klura ut hur man ska få ihop sin kilometer trots knepig situation. Vet att åtminstone Kristina fick ta en runda businessklädd i högklack