Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 20:53Det är precis vad jag har, en HTC, det är ingen som har en speciell app som de vet är bra. O sedan fungerar sådana där det inte finns någon täckning? typ i skogen eller måste de ha mottagning för att fungera?
Det är precis vad jag har, en HTC, det är ingen som har en speciell app som de vet är bra. O sedan fungerar sådana där det inte finns någon täckning? typ i skogen eller måste de ha mottagning för att fungera?
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 21:18runkeeper, endomondo, sportyPal är några som jag har testat. Just nu växlar jag mellan funbeats testvariant (med i testpanelen) och Time Runner Lite. Är grymt nöjd med TimeRunnerLite, där får man bla en liten pling i örat när man passerat tex 1 km (hur of
runkeeper, endomondo, sportyPal är några som jag har testat. Just nu växlar jag mellan funbeats testvariant (med i testpanelen) och Time Runner Lite. Är grymt nöjd med TimeRunnerLite, där får man bla en liten pling i örat när man passerat tex 1 km (hur of
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 07:49riktigt sugen, bara ett problem måste man in varje dag och regga sig eller funkar det i efterhand?
riktigt sugen, bara ett problem måste man in varje dag och regga sig eller funkar det i efterhand?
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 08:13Hmmm ... läste om idén när ni startade förra gången och tyckte att den var galen .... dvs helt i min stil. Den gången blev det inget av ... men nu hänger jag på.
Hej på er 🙂
Hmmm ... läste om idén när ni startade förra gången och tyckte att den var galen .... dvs helt i min stil. Den gången blev det inget av ... men nu hänger jag på.
Hej på er 🙂
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 09:29Nina, du reggar som du vill.
Thom, vad kul!!
Nina, du reggar som du vill.
Thom, vad kul!!
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 11:02Nu är vi hela åtta personer som anmält sig i uppropstråden hos Funbeat Streak Runners: Mona, Camilla, Roger, Thom, Gerda, Moa, Kjell och jag själv. Det skall bli jättekul.
Än är det inte för sent att hoppa på - i morgon kör vi! Snacka adventskalender 🙂
Nu är vi hela åtta personer som anmält sig i uppropstråden hos Funbeat Streak Runners: Mona, Camilla, Roger, Thom, Gerda, Moa, Kjell och jag själv. Det skall bli jättekul.
Än är det inte för sent att hoppa på - i morgon kör vi! Snacka adventskalender 🙂
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 13:17Jag pratade med en kollega på jobbet och hon berättade om någon man som hade gjort detta i snart 30 år, snacka om löparräv!
Den blir svår att slå =)Hans tips om man blir sjuk var att springa 1km strax innan klockan slår 00.00 och 1km precis efter, då h
Jag pratade med en kollega på jobbet och hon berättade om någon man som hade gjort detta i snart 30 år, snacka om löparräv!
Den blir svår att slå =)
Hans tips om man blir sjuk var att springa 1km strax innan klockan slår 00.00 och 1km precis efter, då h
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 13:46KUL att vi är åtta - som enligt nån teori ska vara ett bra antal personer i en gripp för att nå resultat. Snälla - be mig inte om källa 😉
Men jag är hur jäkla förvånad som helst att vi inte är fler. Jag trodde det kryllade av galenpannor här.
30 år bli
KUL att vi är åtta - som enligt nån teori ska vara ett bra antal personer i en gripp för att nå resultat. Snälla - be mig inte om källa 😉
Men jag är hur jäkla förvånad som helst att vi inte är fler. Jag trodde det kryllade av galenpannor här.
30 år bli
Quote from Elias Engqvist on 30 November 2011, 13:51Ang. 8 roller i en grupp: http://en.wikipedia.org/wiki/Meredith_Belbin
Ang. 8 roller i en grupp: http://en.wikipedia.org/wiki/Meredith_Belbin
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 14:42Det här bör jag hålla hemligt för att slippa onödiga diskussioner hemma :-). Tänker prova en sak till men det är jättehemligt, men koden BF i passet betyder att jag lyckas (t+).
Fattar inte riktig varför jag ger mej in i detta då alla ink. jag själv vet a
Det här bör jag hålla hemligt för att slippa onödiga diskussioner hemma :-). Tänker prova en sak till men det är jättehemligt, men koden BF i passet betyder att jag lyckas (t+).
Fattar inte riktig varför jag ger mej in i detta då alla ink. jag själv vet a