Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 16:00Jodå Janne! Det är hos alla som inte hänger på här som det inte står rätt till med, iaf alla dom som övh inte är med funbeat! 🙂
(undviker också att berätta detta hemma för att undvika diskussioner, dom lär nog märka det ändå så småningom, men då är jag
Jodå Janne! Det är hos alla som inte hänger på här som det inte står rätt till med, iaf alla dom som övh inte är med funbeat! 🙂
(undviker också att berätta detta hemma för att undvika diskussioner, dom lär nog märka det ändå så småningom, men då är jag
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 16:06När jag körde så berättade jag inget - tog det som ytterligare en utmaning att det inte skulle märkas. Jag har sprungit runt-runt på bilparkering och skyllt sen ankomst på att jag inte hittade bilen..... 🙂
När jag körde så berättade jag inget - tog det som ytterligare en utmaning att det inte skulle märkas. Jag har sprungit runt-runt på bilparkering och skyllt sen ankomst på att jag inte hittade bilen..... 🙂
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 21:06Varför inte "hitta" till gruppen nu då Fia Lotta..?????
Varför inte "hitta" till gruppen nu då Fia Lotta..?????
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 21:17Aha, hemligt är knepet. Jag som precis berättat för sambon vad jag tänkte göra.
Såg f.ö. sex till i uppropstråden efter Fredrikas inlägg ovan. Så det borde vara 14 st nu?
Aha, hemligt är knepet. Jag som precis berättat för sambon vad jag tänkte göra.
Såg f.ö. sex till i uppropstråden efter Fredrikas inlägg ovan. Så det borde vara 14 st nu?
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 22:03Vilken hashtag använder vi på Twitter? Blir det #StreakRun eller har någon annan något annat förslag? 😉
Vilken hashtag använder vi på Twitter? Blir det #StreakRun eller har någon annan något annat förslag? 😉
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 22:10Kom på att det finns en hangaround-grupp för er som tycker att det är en helt vansinnig idé men vi stödja oss alla som vill pröva våra vingar 😉
Välkomna! http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1126988
Kom på att det finns en hangaround-grupp för er som tycker att det är en helt vansinnig idé men vi stödja oss alla som vill pröva våra vingar 😉
Välkomna! http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1126988
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 22:47Camilla: Lite som vår fanclub, alltså?;)
Camilla: Lite som vår fanclub, alltså?;)
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 22:47OK jag provade det där med #StreakRun men funkar det? det borde det det väl göra för jag kan inte vara först med Twitter eller 😉
OK jag provade det där med #StreakRun men funkar det? det borde det det väl göra för jag kan inte vara först med Twitter eller 😉
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 22:52Nä, twittra får nån annan göra 😉
Fanclub!
Nä, twittra får nån annan göra 😉
Fanclub!
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 23:01Wow! Om det blir så här många som vill hänga på så måste jag nog också börja igen.... nu kan det ju bli riktigt roligt och peppigt igen att steaka! Jag har haft ett uppehåll på lite över ett år nu och skulle behöva komma igång igen. Förra gången höll det
Wow! Om det blir så här många som vill hänga på så måste jag nog också börja igen.... nu kan det ju bli riktigt roligt och peppigt igen att steaka! Jag har haft ett uppehåll på lite över ett år nu och skulle behöva komma igång igen. Förra gången höll det