Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det här är ju allldeles fantantastiskt, räknade just de som svarat i uppropstråden: Mona, Camilla, Roger, Thom, Gerda, Moa, Kjell, Fredrika, Nina, Janne, Per, Ove, David, Henrik, Lars och Lena - sexton stycken!!

Det här blir hur kul som helst. Klockan är

Kjell: Nja, den här gången står jag vid sidan och hejar på er andra istället. Jag har andra utmaningar igång och "lagom är bäst" sägs det ju. 🙂

Jag har precis reggat min runda och jag kommer definitivt inte att hålla det hemligt! Är så nöjd nu efteråt så jag kommer att berätta det för alla! 😀

Jag gör som Kristina "Heja heja heja" (fast då från sidan) 🙂
Är redan med i Fancluben 😉

Jag har också reggat dagens runda, som är den första sen jag opererades i somras där jag lyckats hålla fötterna och benen i åtminstone joggtempo utan gåsteg i 5 km.

Jisses vilken meningsbyggnad det blev :§

Jag är sjuk nu men är sjukt sugen (H:)

En till som är med. Första passet reggat och klart!

(V)

Härligt alla ni som vill vara med....välkomna...!
Å titta bara på Janne Ramström som började hos oss som en soffpotatis å på bara ett ynka år har utvecklat sig till en av Sveriges duktigaste ultralöpare...8:a genom tiderna på 24H tror jag....Så kan det gå

@Kjell, 8:a genom tiderna (för svenskar) på 48H, och sen har jag nog hållit på lite längre, gjorde faktiskt min första halvmara redan 1994. Inte lika länge som du men ändå 🙂