Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Just så kan det vara ibland, heja Mona (t+)

Med stor sannolikhet hade jag inte varit ute alla dessa gånger redan om jag inte känt mig "tvungen" :D. Hade troligen bara gjort ett pass i december men kanske sträckan hade varit den samma.

Ja nu sket det sig i alla fall. Var ut och snörade t o m på mig skorna och körde igång en DVD (Boondock saints), men det eländiga muskelfästet satte igång och göra riktigt ont efter 420 m, så då klev jag av och tog av mig skorna och upp igen i strumpläste

Nej vad tråkigt Mona! Hoppas du får ordning på det.

Det här låter ju väldigt roligt! Ska erkänna att jag trodde att det rörde sig om nakenlöpning (heter inte det att "streaka"? 😉 ) när jag läste rubriken - då hade jag nog inte vågat hoppa på...

Jag är med 🙂 Tänkte hoppa på från och med den 1 januari. S

Följer med i tråden, kanske på efter nyår!

Hoppas det ordnar till sig med dina ben Mona (t+).

@Camilla
Tackar mjukast för omtanke 🙂
Har bvarit på Löplabbet och provsprungit idag. Och jag sprang så snyggt så snyggt. Inga problem med varken steg elelr skor. Så antagligen har jag gått ut lite för hårt efter uppehållet, helt enkelt.

Knatade till Ap

Underbart Mona! Skam den som ger sig. Var någon mer som började just idag tror jag!

Tyvärr hoppar jag av! Vill egentligen inte men känner att detta stressar mig för mycket just nu och löpningen ska inte vara stress för mig, den ska vara avkoppling! Helst vill jag ju vara kvar, men måste sätta hälsan främst även den psykiska. Men jag komm

Hej Gerda, bra beslut att hoppa av då! Stress är inte alls bra. Sköt om dig!