Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Gerda, klart du kommer igen till en njutbar löpning! Precis som det ska vara med träning 🙂

"Varje dag....å så till evigheternas evighet...." kan nog kännas en aning tungt för oss alla. Varför inte direkt sätta dit ett streak-mål i pannan....Jag kör en vecka så får vi se sedan...(Å efter det kanske...Okidoki...jag kör väl en vecka till..?!)
Elle

Är det möjligt att få börja den 1 januari?

Har följt Er "gamla" Streakare lite då och då och får erkänna att jag har blivit sugen på att testa hur länge jag står ut. 🙂

Hej Sylvia, alldeles självklart, och du är supervälkommen!

Man är generellt välkommen att hoppa på precis när som helst. Dock är det så att många av någon djupt mänsklig anledning gärna vill börja just vid månadsskifte. Därför är det logiskt att köra "up

Alla är välkomna med! 1/1 låter som en bra dag att börja på (t+)

Tack Fredrika! Kul att se Dig här igen! 🙂

Hej alla och tack!

Ja, jag kommer tillbaka hit och löpningen är fortfarande avkoppling för mig, men jag kände att det höll på att gå överstyr och bli alltför mycket "tvång" för mig. Så jag håller mig till mina 3 pass/vecka för det vet jag att både klarar

Sylvia, då börjar vi samtidigt då, av samma skäl, jag ska hålla koll på oss! 🙂

Ja, gör det Marna! Du får sparka ut mig om Du upptäcker nån dag att jag inte har struttat min km. 🙂

Ja, jag har ju inte såå långt! Så vem vet, rätt vad det är så ringer det på dörren 😉