Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är tvungen att banga. Har ett eländigt muskelfäste som gör ont mest hela tiden, trots ibumetinsalva och stretch. Så nu blir det sjukgymnasten nästa, så får vi se vad denne har att komma med. Får jag så återkommer jag på momangen 🙂

Streaka på för al

Å glöm nu inte Mona att hastigheten å stilen ska minst vara sådan "att du blir diskad under ett gånglopp"...Ja sen får ni väl kuta hur djävla fort som helst i väntan på nästa flyg....till jobbet....från jobbet....å till å från alla andra tänkbara å otänkb

Det kanske kan vara dags att "ta upp tråden" igen och köra en decemberutmaning med streak running?

Gör det, kan bara rekomender utmaningen. Nu kommer jag att förhoppningsvis springa drygt ett halvårs km streakar redan första helgen så förmodar att jag redan den 3 dec vilar. 🙂

Ha ha ha! Nog ska du väl kunna få in minilängden 1 km?

Nja, räknar visserligen med att ta hundarna på en promenad, men om det blir några som helst löpsteg då vetesjutton 🙂

Var det inte någon som lanserade begreppet Adventsstreak förra året 🙂

/Gojan

This looks great! I had no idea it even existed!

Ja, dags för en ny utrop! Jag är med!

Jag hakar på !

Jag hänger på igen. Får dock se hur länge knät håller, har inte haft ont i det på flera dagar men hade det i morse när jag vaknade. 🙁

Det är konstigt för jag kan ha ont och sen helt plötsligt utan att jag har gjort nåt speciellt så är smärtan helt bor