Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Förlåt mig Janne...hade inte riktigt klart för mig om det var 24 eller 48H......jag blev ju så djävla glad över T-shirten du hade under intervjun efter loppet typ.....Ska se om jag kan hitta länken typ..igen...hehehe...!!??

Helt OK Kjell
Man får bli lite "virrig" på ålderns höst 😉

Andreas - häng med redan nu vetja 🙂 Självklart kan du hänga med från den tidpunkt där det passar dig. Det är bara att för många är det enklare att bestämma sig runt månadsskifte. Men varför inte passa på idag 🙂

Tack Fredrika.
Men fy vad jag är lättpåverkad. Nu blir det en runda fast jag inte är riktigt kry.
Hej och hå...

😀 (V)

Då var det första "ufo-passet" gjort. Jag hann innan tolvslaget! Det här blir kul. Tror jag väntar med att gå med i den "riktiga gruppen" tills jag vet om mitt knä pallar det här varje dag. Men jag kör nu eller springer menar jag. Fyller i mitt personliga

Andreas, du är välkommen i "riktiga" gruppen. Finns många f.d. streakare kvar som inte längre är aktiva, och just nu inget riktigt gruppmål heller. Vore ju roligt att ha dig med, så vi kan peppa varandra alldeles oavsett. Givetvis gör du som du vill, men

Kul, jag är på, har redan en liten "tävling" med min kusin om att vi ska springa minst 1 mile varje dag resten av året, startade för några dagar sedan 🙂

Men vad roligt Elina, då är ni ju riktiga streakrunners redan!

Nu behöver jag hjälp. Jag har 80 min på mig innan dagen är över. Och jag har inte förflyttat mig längre än mellan köket och tvn på hela dagen. JO, ut till matkällaren har jag varit.

77 min till jag brutit min streak som hållt på i sex dagar. Det får inte